KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jag bytte nyligen från DNB till KLP på bank, pensjonssparing och IPS. Det var enkelt och snabbt att bli kund, supra digitala løsningar och personanpassad service - enorm kontrast till banken jag bytte från. KLP tar också lægre gebyrer æn DNB, så vi som kunder sitter igen med mer før pengarna.
Har ved to anledninger vært i kontakt med KLP etter at jeg ble rådet av kollegaer og bytte til dem. Begge gangene har fått problemer må å få til avtaler (mellomfinansiering og kredittkort) som ikke har vært noe problem i andre banker. Hadde satt pris på om de tok seg mer tid til kundene og satte seg i større grad inn i deres behov.
Hyggeleg service når eg tek kontakt. Brukskonto rente er dårleg. Fører og pengar til utland kvar mnd, her er gebyret altfor høgt.
Jeg fikk hyggelelig og god velkomst inn i KLP. Da fikk jeg personlig rådgiver og tett oppfølging med telefoner. Da jeg etter hvert hadde kommet meg inn ble det brått stille. Jeg hadde fortsatt behov for hjelp i overgangen av bankbyttet og det var ikke så lett å ta alt på Mail. Prøvd å ringe men det er forskjellige kundebehandlere hver gang som er lite tilgjengelige. Renten på huslånet har også økt og ligger ikke noe bedre ann enn andre banker. Jeg synes også det er lite stas å betale gebyr på avdrag på huslånet. Blir mye penger i løpet av hvert år. Vet om banker som er gebyrfrie som også er nettbaserte. Jeg kommer til å bytte bank.
Har gode priser og hatt bare gode erfaringer med dem når skade først oppstår. Hyggelige og behjelpelig.
Fornøyd med priser og forsikringer, men fryktelig misfornøyd med kundebehandlingen da man trenger hjelp!
Gode priser på renter\lån, nettbank som er enkel å bruke, god mobilapp, mulighet for å droppe java. Har slitt litt med noen avtalegiroer, men fikk beskjed om at det trolig skyldtes feil hos de som skulle sende ut avtalegiroen. Svært lite gebyrer er også bra.