KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og ryddig. Enkel søkeprosess. Brukervennlig. Vanskelig å vite hvor dokumenter skal ettersendes.
Hei! Så fint at du er fornøyd prosess og brukervennlighet, Tara, det varmer. Når du skal ettersende dokumenter til oss, gjøres det ved sende en melding i nettbanken, eller ved å legitmere deg via kontaktskjemaet på klp.no og laste de opp der. Håper det også ordnet seg raskt! Hilsen oss i KLP Banken
Har vært fornøyd med banken fra dag en. Enkel og bruke, hjelpsomme når jeg lurer på noe
Hei! Tusen takk for den hyggelige omtalen, Klary! Vi er så glade for at du har hatt en positiv opplevelse med oss fra start, og at du får hjelpen du trenger om det er noe du lurer på. Trenger du mer hjelp, er vi her! Hilsen oss i KLP Banken
Fikk raskt svar. Hyggelig og serviceinnstilt rådgiver.
Hei! Så fint at du opplevde å få raskt svar av en av våre hyggelige og serviceinnstilte rådgivere, Lena. Vi lover å stå på videre for at du skal fortsette å være fornøyd som kunde i KLP Banken! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og enkel søknadsprosess for refinansiering av lån. Oversiktlig og enkel nettbank, både på nettleser og i app.
Hei! Dette er musikk i våre bankører, Mona! Veldig hyggelig å høre at du synes det var raskt og enkelt å refinansiere lånet hos oss, og at du synes både mobil- og nettbanken er oversiktlige og enkle i bruk. Det er jo sånn det skal være, og vi lover å jobbe på for at du skal fortsette å være fornøyd med bankvalget ditt. Hilsen oss i KLP Banken
En enkel prosess å bytte til KLP bank. Gunstige renter og lave omkostninger.
Hei! Så herlig å høre at du synes det var enkelt å bytte til oss, Helar - velkommen skal du være! Vi er veldig glade for å høre at du opplever å ha fått gunstige renter og lave omkostninger - vi jobber hardt for å være konkurransedyktige, også over tid. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelte ting har gått greit, andre ting tar litt lengre tid. Boliglån og nye forsikringer er fortsatt ikke registrert inn på forfall. Nettbanken oppleves også noe rotete. Har tidligere hatt Sparebank1 - de har dyre og dårlige banktjenester, men en eksemplarisk og super ryddig nettbank.
Hei! Takk for ærlig tilbakemelding, Snorre! Her høres det ut som vi bør ta en prat, for vi vil veldig gjerne finne ut hva vi kan hjelpe deg med så du får en bedre opplevelse av å være kunde hos oss! Kontakt oss gjerne ved å skrive til oss i nettbanken, så skal vi hjelpe deg så fort vi kan med det du lurer på! Hilsen oss i KLP Banken
Lett å få kontakt både muntlig og skriftlig ved spørsmål.
Hei! Så fantastisk hyggelig å høre at du er fornøyd med bankbyttet ditt, Bente. Som din nye bank ønsker vi deg varmt velkommen til oss! Vi er her for deg, så bare ta kontakt om du lurer på noe. Du finner også mye informasjon på klp.no/bank, som oversikt over produkter og tjenester vi kan tilby deg, og ofte stilte spørsmål. Hilsen oss i KLP Banken