KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelte ting har gått greit, andre ting tar litt lengre tid. Boliglån og nye forsikringer er fortsatt ikke registrert inn på forfall. Nettbanken oppleves også noe rotete. Har tidligere hatt Sparebank1 - de har dyre og dårlige banktjenester, men en eksemplarisk og super ryddig nettbank.
Hei! Takk for ærlig tilbakemelding, Snorre! Her høres det ut som vi bør ta en prat, for vi vil veldig gjerne finne ut hva vi kan hjelpe deg med så du får en bedre opplevelse av å være kunde hos oss! Kontakt oss gjerne ved å skrive til oss i nettbanken, så skal vi hjelpe deg så fort vi kan med det du lurer på! Hilsen oss i KLP Banken
Lett å få kontakt både muntlig og skriftlig ved spørsmål.
Hei! Så fantastisk hyggelig å høre at du er fornøyd med bankbyttet ditt, Bente. Som din nye bank ønsker vi deg varmt velkommen til oss! Vi er her for deg, så bare ta kontakt om du lurer på noe. Du finner også mye informasjon på klp.no/bank, som oversikt over produkter og tjenester vi kan tilby deg, og ofte stilte spørsmål. Hilsen oss i KLP Banken
Byttet til KLP har fungert perfekt. Ingen problemer.
Hei! Velkommen til oss, Gard! Veldig glad for å høre at du er så fornøyd med bankbyttet til oss og alt gikk så knirkefritt - det gleder våre bankhjerter stort! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg var i markedet for å finne ny bank idet jeg ville forlate Sbanken. Jeg valgte meg KLP Banken og ville stille etpar spørsmål til dem. Å ringe var ikke aktuelt idet jeg oppholdt meg i Asia. Først kom jeg til en chatbot, en av disse, som dessverre kun informerer om det helt basale, så jeg fant noe som hette "Skriv til oss". Jeg trykket på den knappen og kom til....chatboten. Igjen trykket jeg på "Skriv til oss", og kom til ...ja, nettopp; chatbotten. Igjen og igjen. Det ble ikke KLP Banken, nei.
Hei! Her er det bare å beklage, Bobkåre! Det skal selvfølgelig være enkelt å kontakte oss, og vi har ulike kontaktpunkter avhengig av hvilken kanal man foretrekker. Du har helt rett, klikker du på Kontakt oss, kommer du først til chatbotten. Scroller du derimot litt lenger ned på den siden, kommer du til et kontaktskjema som krever innlogging med BankID. Der kan både eksisterende og potensielle kunder ta kontakt. I tillegg finner du alt du trenger å vite om banken på klp.no/bank, og nederst på siden der finner du også Ofte stilte spørsmål som kan være til god hjelp. Hilsen oss i KLP Banken
Rask og enkel søknadsprosess. God oppfølging fra klp.
Hei! Tusen takk Torgrim, så fint at du er fornøyd med oppfølgingen og opplevde at søknadsprosessen gikk raskt og enkelt. Om du ikke allerede har gjort det, anbefaler vi deg også å laste ned mobilbanken for å fortsette å bruke tjenestene våre raskt og enkelt på mobilen. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med betingelser KLP gir til offentlige ansatte. Brukervennlig nettbank og enkelt å komme i kontakt med kundeservice via telefon og opplevelse av rask behandlingstid i alle mine saker.
Hei! Dette var veldig hyggelig tilbakemelding, Jan, tusen takk! Vi jobber hardt for å tilby gode betingelser, også over tid. Og så er vi veldig opptatt av at du og alle kundene våre skal oppleve at det er lett å betjene tjenestene våre og at dere får god og rask service når dere tar kontakt. Det er jo det en enkel bankhverdag dreier seg om. Hilsen oss i KLP Banken
En superenkel bank. Enkel i daglig bruk og enkelt ift lånesøknader. Greit å ringe inn hvis jeg har behov for å snakke med noen. Mobilbank er topp!
Hei! Superenkelt og superfornøyd er ord vi liker, Vigdis! Vi lover å fortsette å bruke superkreftene våre hver dag videre for at din superfølelse skal bestå! Hilsen oss i KLP Banken