Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig service.. Jeg 425, - kr. for utsettelse, men fikk bare noen få måneder fremfor 9 måneder fordi jeg ved en feil hadde betalt inn hele beløpet... Fikk ikke resterende måned jeg hadde betalt for på mine nye kredittlån.
Nekter meg bruke faktura betaling i komplett nettbank uten grunn. Blir tvunget til å betale på forhånd. Kundeservice svarer heller ikke på mail
Svarer ikke på mail selv etter uke. Forventer ikke alltid svar på dagen, men noen burde klare å svare etter en uke. Håpløst!!
Målet var å overføre sparepenger til en annen bank, prøvde i flere dager men fikk bare feilmeldinger. Ikke hjelp å få av kundesenter på telefonen, sendte melding uten at de svarte på et par dager. Anbefaler ikke denne banken.
Kredittkort fra Komplett Bank fungerer bra, men kundeservicen er fryktelig dårlig - faktisk nesten ikke tilstedeværende. Jeg har sendt flere henvendelser via kontaktskjemaet deres og ikke fått svar. Skal man være sikker på å få kontakt med noen må man ringe, og selv om personen i andre enden lover å ringe tilbake eller sende e-post vedrørende spørsmålet man ringer for, så hører man ingen ting. Da jeg ble utsatt for kortsvindel fikk Komplett Bank meg til å føle at dette var min skyld og mitt ansvar, og jeg ble oppfordret til å bare betale hele fakturaen i påvente av at saken skulle behandles - dette er rett og slett elendig kundebehandling. Kort oppsummert så er et kredittkort fra Komplett Bank et godt kredittkort - helt til du trenger hjelp. Jeg anbefaler å styre unna og heller velge et annet kredittkort.
Har hatt denne banken noen år. Ryddige og oversiktlige nettsider jeg håper består. Liker ikke stadige forandringer. Utbetaling av renter hver måned tiltrekker meg spesielt. Det virker ryddig og gir en god oversikt. Banken gir tydelige meldinger om evt. forandringer i god tid. Jeg forblir kunde en god stund fremover i denne banken. Håper den ikke blir kjøpt opp!!!
Det som er bra er at det er lett å få lån. Så til det som er dårlig. Først og fremst er komplett bank sin innloggings portal helt håpløs. Man får ikke sett hva gjenstående krav er og om du sender e-post så oppgir de ikke gjenstående beløp. Useriøst og regner med de tjener penger på andre ulykke. Forferdelig selskap, finnes mange bedre alternativ enn dette. Anbefaler alle å holde seg unna Komplett Bank.