Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ventet 3 timer i telefonkø valgte deretter at de skulle ringe opp igjen. Vi er vel på uke 3 der jeg ikke har hørt noe nå.
Jeg forsøkte gjentatte ganger å finne ut når bonus-systemet tilbakestilles slik at jeg kan fortsette å tjene poeng. De siste 12 månedene (365 dagene) har jeg tjent færre enn 2000 poeng, men på bonus-siden står det at jeg har tjent 2000 poeng. Jeg har forsøkt å spørre kundeservice om dette, men de lenker meg enten til FAQ, eller svarer på noe helt annet. Ubrukelig kundeservice, men ellers fungerer kortet til mitt formål.
Super Bank. Fantastisk Kunde Service Enkel tilgang til kontoen din Enkelt at søke lån og rask tilbakemelding
Verken Logg In eller Min side fungerer. Ingen betjening på telefon, ingen tilgang via andre tjenester.
Renten på din sparekonto settes raskt ned fra lokkenivå. Du blir som trofast kunde sittende med veldig dårlig rente. Nye kunder lokkes stadig med mye bedre rente enn du får. Unngå denne banken om du skal sette penger i bank. Banken spekulerer grovt i at du ikke følger med på renteendringer i markedet. Jeg følte meg lurt. Banken har nå fått et så dårlig rykte at den bytter navn.
Very bad customer service, a month is a minimum wait for them to replay. I am guessing that is the reason they are changing the name now. You can avoid Morrow Bank (Their new name) as well.
Dere mår ikke kjøpe hos komplett flex dere blir lurt. De reklamerer med at første regning kommer på prisen flex koster i månden . Nå får mann ekstra etablering ved siden av. Det vill si mann bli lurt av reklamen . Får selv en ekstra regning på min første regning på 1810 i kroner iog ikke beløpet flex min er på og ikke som de reklamerer for