Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super Bank. Fantastisk Kunde Service Enkel tilgang til kontoen din Enkelt at søke lån og rask tilbakemelding
Verken Logg In eller Min side fungerer. Ingen betjening på telefon, ingen tilgang via andre tjenester.
Renten på din sparekonto settes raskt ned fra lokkenivå. Du blir som trofast kunde sittende med veldig dårlig rente. Nye kunder lokkes stadig med mye bedre rente enn du får. Unngå denne banken om du skal sette penger i bank. Banken spekulerer grovt i at du ikke følger med på renteendringer i markedet. Jeg følte meg lurt. Banken har nå fått et så dårlig rykte at den bytter navn.
Very bad customer service, a month is a minimum wait for them to replay. I am guessing that is the reason they are changing the name now. You can avoid Morrow Bank (Their new name) as well.
Dere mår ikke kjøpe hos komplett flex dere blir lurt. De reklamerer med at første regning kommer på prisen flex koster i månden . Nå får mann ekstra etablering ved siden av. Det vill si mann bli lurt av reklamen . Får selv en ekstra regning på min første regning på 1810 i kroner iog ikke beløpet flex min er på og ikke som de reklamerer for
Er kunde hos de siden 2018 (bare kreditkort). Kan bare bekrefte som har skrevet. Ingen svar på meldinger før det er gått minst en måned. De samarbeider selvfølgelig med Komplett butikken og sender uten grunn faktura på 20% ved navn "gebyr" når vare ble returnert. Veldig ofte feil på fakturarer som må rettes opp. Kanskje på grunn ab jeg betaler alltid i tide og de kan ikke tjene så mye på meg! Utdatert app uansett om den brukes på Android eller IOS trenger nesten hver gang innlogging med BankID. Nå er det nok for meg så skal avslutte kundeforholdet. eneste positive er kortet er gratis, men det får du på nesten alle banker i dag! Så også fra meg STYR UNNA!
Svært dårlig kundeservice. Svært lang tid å vente. Når jeg endelig kom gjennom, var det en hyggelig kar jeg snakket med. Men han kunne ikke hjelpe, da det kunne være feil i systemet. Så jeg må ringe dem opp igjen. Sjefene for kundeservice burde finne seg noe annet å gjøre.