Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempefin kundeservice gjennom 20 år. Rask og riktig respons ved alle henvendelser
Så fantastisk at du har vært kunde hos oss i godt over 20 år, Torstein. Det setter vi umåtelig pris på. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Jeg har brukt Landkreditt i over 10 år. De har ligget konstant på topp 3 i lavest boligrente, og det teller mer enn det meste. Men også god og personlig service, og de har vært enkle å jobbe med når jeg har tatt opp tilleggslån for å hjelpe barna med egenkapital for boligkjøp. Kan trygt anbefales!
Tusen takk for tilliten du har vist oss i over 10 år, Bjørn. Og takk for de positive tilbakemeldingene dine når det gjelder personlig service og tilleggslån for å hjelpe barna med egenkapital. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Helt vanvittig kundeservice. Søkte om et boliglån og ettersendte alle forespurte dokumenter. Var så i kontakt med med en saksbehandler med særdeles misvisende og motsigende argumenter hva angår egenkapital og betjeningsevne. Gikk glipp av en budrunde og fikk dårlig opplevelse generelt.
Så trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi takker for tilbakemeldingen som hjelper oss å bli bedre i fremtiden. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Da de nå reklamerer med 1,56% i b.l.rente. Da blir jeg misstenksomnår jeg ser jeg betaler 2,11% uten å ha hørt ett pip... "Betalte fakturaer", blir arkivert med kun forkortelser, det er umulig å identifisere for de fleste..
Greit å ha lønnskonto i denne banken, enkel og oversiktlig nettbank. Lett å få kontakt med kundeservice. Rentenivået på sparekonto er akseptabelt sammenlignet med andre banker.
Takk for positive tilbakemeldinger, Anhort. Det setter vi pris på. Hilsen oss i Landkreditt Banken
Landkreditt har frekke og til dels usmarte kundebehandlere. Jeg fikk aldri overført min bsu-konto til dem da jeg byttet, fordi jeg "var for gammel til å starte sparing". Å få dem til å forstå at det ikke var snakk om å spare mer, bare flytte kontoen, var klin umulig. Jeg ga opp etter et halvt års epostutveksling. Nettbanken og appen er håpløst gammeldagse og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å vente helt til 2020 med å bytte vekk fra dem.
Så trist at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Takk for din tilbakemelding som hjelper oss å bli bedre i fremtiden. Vi håper du er fornøyd med den nye banken din. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Jeg har vært kunde nesten sammenhengende siden 2004, var borte en kort periode pga. bedre rente i annen bank. Men kundebehandlingen gjorde at jeg vendte tilbake. Jeg sitter 60 mil unna filialen, men det har aldri vært noe problem. Jeg får svar på alt jeg lurer på umiddelbart og har aldri opplevd annet enn trivelige og imøtekommende kundebehandlere. Så jeg blir, dette er banken som funker utmerket for meg.
Tusen takk for din tilbakemelding, Sara. Dette liker vi å høre. Vi er en landsdekkende bank, så hos oss skal ikke avstanden til filialen være problematisk. Vi er også glade for å høre at du får raskt svar på det du lurer på og at du opplever våre kundebehandlere som imøtekommende. Hilsen oss i Landkreditt Bank