Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde nesten sammenhengende siden 2004, var borte en kort periode pga. bedre rente i annen bank. Men kundebehandlingen gjorde at jeg vendte tilbake. Jeg sitter 60 mil unna filialen, men det har aldri vært noe problem. Jeg får svar på alt jeg lurer på umiddelbart og har aldri opplevd annet enn trivelige og imøtekommende kundebehandlere. Så jeg blir, dette er banken som funker utmerket for meg.
Tusen takk for din tilbakemelding, Sara. Dette liker vi å høre. Vi er en landsdekkende bank, så hos oss skal ikke avstanden til filialen være problematisk. Vi er også glade for å høre at du får raskt svar på det du lurer på og at du opplever våre kundebehandlere som imøtekommende. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Jeg har en del forsikringer her og er strålende fornøyd, både med kostadene og kunde servicen.
Takk for tilbakemeldingen, Marius. Vi er glade for å høre at du har forsikringer hos oss. Husk at vi også tilbyr boliglån og sparing her. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Jeg har lest litt omtaler av Landkreditt og sett at noen forteller om frekke kundebehandlere. Jeg kan bekrefte at dette stemmer da jeg i forbindelse med skift av frontrute på bilen min lurte på om skaden ble dekket eller ikke. Rådgiveren sjekket og begynte å le samtidig som hun fortalte "Haha du har ikke kasko, da må du betale det selv" Videre har jeg jobbet med kjøp av eiendom, jeg sender da inn forespørsel til min rådgiver og det skulle være en alminnelig folkeskikk og svare på henvendelsene du får dersom du sitter i en bank. Men dem hos Landkreditt er ikke av denne oppfatningen. Her må du gjentatte gange mase før du får svar. Noe man blir helvettes lei av, særlig når du finner ut at rådgiveren har gjort litt research om saken, men ikke gitt beskjed tilbake til deg før du begynner og mase. Jeg opplevde at min forrige bank lurte meg og la dermed lista for hva jeg forventer av oppførsel da jeg ble kunde hos Landkreditt. Det og bli kunde hos dem var heler ingen enkel sak, hvorfor dem ikke vil ha kunder må gudene vite! Jeg opplever det som merkelig. Helt til slutt så har jeg nå gitt dem kritikk for måten jeg har blitt behandlet på. Da får jeg høre at "er du så misfornøyd så må du finne en annen bank" Dem tar ikke kritikk til seg overhodet, og det er frekt og ikke minst barnslig. Driver du en bedrift og kunder (det er flere inne her som kritiserer Landkreditt) er misfornøyd så må du ta grep, først og fremst beklage det som har skjedd, men også ta grep for og gjøre kunden fornøyd igjen så han ikke flytter. Det å be han finne en annen bank er helt feil løsning! Men enkelt for banken dersom dem ikke tåler kritikk! Men dette er typisk velferdsstaten Norge der alt går så bra ellers at de ansatte kan sitte under vingene på sine ledere og oppføre seg ufint slik som dere i Landkreditt gjør uten at det får konsekvenser for dere. Og til dere som ikke skjønner vi som er misfornøyd med banken, prøv og gi dem noen vanskelige oppgaver. Eller rett og slett sett krav til banken, det er dem tydeligvis ikke vant med.
«Høyrehånda vet ikke hva vestrehånda driver med» De må ha interne problemer da svarene på konkrete spørsmål og henvendelser har store avvik avhengig av hvem man får kontakt med.
Dette var leit å høre, men takk for at du ga oss tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss i tiden fremover. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Veldig gode på fonn. Er alt i orden får en lån på dagen
Takk for gode tilbakemeldinger, Gudmund. Håper du fortsatt er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt
Ser det er mange som har lagt ut dårlig omtale for Landkreditt Bank og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Noe av det jeg er mest fornøyd med hos Landrkreditt Bank hvor lett det er å bruke nettbanken. Jeg er kunde hos flere andre banker, blant andre DNB og SpareBank1 og brukergrensesnittene der synes jeg er både uoversiktelige og vanskelige å finne fram i. Landkreditt Bank har kanskje ikke den beste renten, men tjenestene de tilbyr er av kvalitet.
Takk for positive tilbakemeldinger. Vi er glade for at du liker våre løsninger og håper at du fremdeles er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Skjønner ikke noe av denne negative omtalen. Jeg har vært totalkunde i snart 20 år, og har aldri opplevd noe å klage på. Tvert imot ble jeg fan fra første stund, fordi de ikke tok gebyrer på alt som er. De har ikke vært på første plass når det gjelder boliglånsrenter i alle disse årene, men i ganske mange av dem, og jeg er såpass fornøyd med alt annet, at jeg løper ikke til andre og gråter med en gang noe ikke er helt på topp, for noen urealistiske forventninger. 🙄
Takk for dine positive tilbakemeldinger, Ine. Det er helt fantastisk at du har vært kunde hos oss i over 20 år. Vi jobber kontinuerlig med å være konkurransedyktige på betingelser og håper vi fremdeles lykkes med dette. Hilsen oss i Landkreditt Banken