Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktlig og funksjonell nettbank, hyggelig og rask kundeservice. Bedre betingelser. Veldig fornøyd på alle måter med bytte fra Sbanken til Landkreditt.
Tusen takk for hyggelige ord, Marit. Vi er veldig glade for at du byttet til oss, og for at du er så fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Beste banken i Norge! Med den aller beste kundeservicen:)
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Ingrid. Dette blir vi stolte av å høre! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med oss, og kundeservicen du får her. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Opplever det særdeles vanskelig å finne den informasjonen jeg trenger på banktjenesten. De fleste nettbanker er ganske selvinstruerende og her finner jeg rett og slett ikke det jeg leter etter, "går i ring" uten å komme dit jeg vil. Lite informasjon pr side. Forventer "pyramidestruktur" slik at man fra starten av kan navigere ned mot det man trenger.
Takk for konstruktiv tilbakemelding, Ellen. Så synd at du ikke er helt fornøyd med nettbanken vår. Vi jobber dog kontinuerlig med å forbedre den og tar med oss dine innspill videre i arbeidet. Om du ikke allerede har prøvd så kan du også forsøke å laste ned appen vår. Kanskje du liker den bedre? Hilsen oss i Landkreditt Bank
Enkelt å flytte lån. God rente. Nettbanken er enkel og oversiktelige
Takk for hyggelig tilbakemelding, Geir! Dette setter vi stor pris på. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Rømmer fra DNB/Sbanken. Valgte landkreditt pga. bra innskuddsrente og grei mobilbank og ikke minst en grei nettbank.
Hei og velkommen skal du være, Per! Vi er veldig glade for å høre at du er så fornøyd og håper du blir hos oss i lang tid. Med hilsen oss i Landkreditt Bank
Jeg byttet 12 april fra S-banken på grunn av DNB og manglende nettbank. Jeg har i flere ti år hatt sparekontoer hos Landkreditt. Jeg opplever nå på 3DJE DAGEN at nettbank innlogging ikke fungerer! Skal gjelde kun oss med Mac. Dette skjer uten at noe info formidles til oss som er skadelidende på bankens nettsider. Heller ikke telefon og e-post til banken gir løsning/svar. Banken ønsker tydelig ikke å vise feil som skader oss kunder, på sine egne Nettsider
Hei og beklager at du opplever dette problemet. Vi opplever dessverre at et fåtall kunder med eldre versjoner av Mac OS og IOS har utfordringer med pålogging. Løsningen på problemet vil være å oppgradere operativsystemet, dersom dette er mulig. Alternativt kan man også teste å installere en nyere nettleser, eller forsøke å logge inn fra en annen enhet, dersom man har mulighet til det. Vi beklager at vi ikke har fått publisert informasjon om dette på vår nettside og takker for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen oss i Landkreditt Bank
Flytta bank pga DNB sin oppkjøp av Sbanken. Jeg valgte Landkreditt Bank pga fungerende nettbank, gode betingelser, rente på brukskonto
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen skal du være, Miro! Vi er veldig glade for at du valgte oss og at du er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank