Landkreditt Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode betingelser på tjenester og innskudd. Noe forvirrende og få etablert bank ID
Takk for hyggelig tilbakemelding, Per. Vi er veldig glade for at du er fornøyd her hos oss. Etablering av Bank ID er en prosess som vi er enige i at kunne ha fungert bedre, og noe vi ser på. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Har hatt landkreditt som einaste bank nokre år nå. Driv mjølkeproduksjon. Hadde over 7 prosent eff rente vinter 23/24. Skifta til Haugesund Sparebank og fekk 1 prs lågare eff rente. Trudde knapt det var mogleg at var så mykje å hente på å byta bank. Som så mykje av samvirkeorganisasjonane kostar det meir enn det smakar! Olav B
Takk for din tilbakemelding, Olav. Selv om vi pleier å ha veldig konkurransedyktige priser for våre medlemmer i det norske landbruket, er det ikke alltid at vi er billigst. Vi takker for tiden du har vært kunde hos oss, og håper du blir fornøyd hos Haugesund Sparebank. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Bra rente og generelt bra bank uten skjulte gebyrer som de andre store bankene.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Zlatko! Vi er glade for at du er fornøyd med renta og våre betingelser generelt sett. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Enkel og kundevennlig bank. Meget rask saksbehandling. Konkurransedyktige betingelser.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Per! Dette setter vi stor pris på å høre. Vi har høy fokus på å være enkle å bruke for kundene våre. Vi er veldig glade for at du opplever at saksbehandlingen gikk raskt. Dette er viktig for oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Avslag på søknad om kredittkort uten relevant begrunnelse. Lang saksbehandling av søknad om boliglån. ( Etter 4 arbeidsdager ingen informasjon). Avslag på ønske om møte med saksbehandler.
Takk for tilbakemeldingen, Magne. I April og Mai har vi hatt enorm pågang med kunder som ønsker å søke lån hos oss. Dette setter vi stor pris på. Dessverre betyr også denne ekstraordinære trafikken at vi har noe lengre behandlingstid enn normalt. Dette vil nok stabilisere seg etter hvert, men vi forstår at du er misfornøyd med det. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Bank med lav rente, men kundeserviceen og oppfølging er noe av det dårligste jeg har vært bort i. Godkjenner nytt lån for så å gå tilbake og kommer ikke med noe forklaring selv etter purringer. Vi kommer til å bytte lånet vi har der så fort vi har muligheten. Kun pga. Kundeserviceen
Hei og takk for tilbakemeldingen, Raj. Så kjedelig at du ikke er fornøyd hos oss. Vi forsøker alltid å følge opp kunder hurtig og forklarer hvorfor man ikke får godkjent lån, eller opplåning. Vi beklager at du ikke har opplevd det slik i dette tilfellet. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Lett å bli kunde Treffer samme person når du ringer, føler du får en mer personlig service. Et fysisk kontor du kan få hjelp ,og opplevde at de anstrengte seg får å gi deg en rask og god løsning.
Så flott at du er fornøyd hos oss, Hans! Det er vi veldig glade for :-) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!