Lea bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke bruk denne tjenesten for depositum, da de ikke følger opp kunder på en profesjonell måte. Bruker man husleie.no sin kontrakt får man tilbud om å betale inn depositum via Lea Bank. Problemet er bare at husleie.no ikke har en funksjon for å frigi depositum, og verken kunde eller Lea Bank har mulighet for å nå dem på e-post. Kunder skal ikke belastes for nettsiders dårlige funksjonalitet, og hadde man brydd seg noe om å være profesjonell hadde denne saken vært løst på en-to-tre.
Veldig dårlig erfaring. Lea bank hadde i utgangspunktet en god rente på sparekontoen sin, men renten har bare blitt satt ned og ned mange ganger og aldri blitt satt opp når styringsrenten ble satt opp. I stedet for å sette opp sparerenten slik tilsvarende banker gjorde opprettet de en "sparekonto pluss" med god rente. Når vi sjekket Finansportalen og Lea bank sine hjemmesider så det dermed ut som vi fortsatt hadde god rente, men vi la ikke merke til at det hadde blitt opprettet en ny sparekonto med et litt annet navn. Vår sparekonto hadde dermed en rente som var 13,6 % av renten i sparekonto pluss. Hold sparepengene deres langt unna denne banken!
Svarte raskt på alt av henvendelser i starten før man signerer låneavtale. Etter at beløpet ble utbetalt er det null respons på alt henvendelser. Vært kunde her i et år, tar med meg lånet til en annen bank.
Lea bank er svindlet. Jeg har betalt over 29240kr for 5 år . Jeg har forsatt. Saldo 28500. Lea bank lyver . Jeg har sendt klaget til finansklagemenda
Hadde et Widerøe Visakort....som de bestemte seg for å legge ned. Eksisterende kunder fikk tre valg. Men banken fulgte aldri opp. Widerøekortet viser seg å være marerittet fra helvete. Kundeservice følger heller ikke opp - og later som de ikke skjønner hva jeg mener. Styr unna - useriøs bank!!!
Banken har forsåvidt en grei rente på lånene sine. Var så i dialog med en kunderådgiver angående innfrielse av lånet og fikk innfrielsesinformasjon på mail med forfallsdato. 1 uke før forfall får jeg en ny mail med purregebyr. I ny samtale med kundeservice får jeg beskjed om at det er ikke annet å gjøre enn å betale. Vedkommende har ikke noe forklaring eller forsøker å være behjelpelig på noen måte.
Fremstår som veldig useriøse, ved kontakt over e-post får du gjentagende og passivt aggressive svar. Det hele fremstod først som svindl