Lea bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
konkuransedyktig sparing, månedlig rentekapitalisering, eneste minus er at banken ikke har app og at man må benytte kid-nummer ved overføring. Ingen umiddelbar live-oversikt, du må lese kontoutskriftene.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du opplever sparingen vår som konkurransedyktig og setter pris på den månedlige rentekapitaliseringen. Vi forstår at mangelen på en app og behovet for å bruke KID-nummer ved overføring kan være ulemper. Vi tar til oss dine innspill om å forbedre oversikten over kontoene, og vi jobber kontinuerlig med å utvikle tjenestene våre for å gi en bedre brukeropplevelse. Takk for at du deler dine tanker med oss! Med vennlig hilsen, Lea bank
Første gang med Lea Bank. De er raskt à behandle sòknad og giitt god information. Tusen takk.
Hei, og tusen takk for den positive tilbakemeldingen! 😊 Vi er glade for å høre at du har hatt en god opplevelse med søknadsprosessen og at informasjonen har vært tilfredsstillende. Velkommen til Lea bank! Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service. Med vennlig hilsen, Lea bank
Det har gott veldig bra som kunde hos Lea Bank veldig fornøyd
Hei, og tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd som kunde hos Lea Bank. Vi setter stor pris på at du deler dine erfaringer med oss, og vi ser frem til å fortsette å gi deg god service. Med vennlig hilsen, Lea bank
1 Overføring internt til høyrentekonto er "umulig", beløpet må overføres via annen bank sa dere !! 2 Sliter med å få få kontakt med "min side." ang innestående og renter pr dato 3 Savner Mono bank 4 Kundebehandlerne i Lea er flinke og hjelpsomme. Vi lurer likevel på å avslutte med Lea
Hei, og takk for at du gir oss tilbakemelding på erfaringene dine. Vi er glade for å høre at du har hatt positive opplevelser med våre kundebehandlere, men vi beklager at du har hatt utfordringer med interne overføringer til høyrentekonto og med tilgang til "Min side." Vi har dessverre ingen funksjonalitet for å kunne overføre mellom dine sparekontoer i Lea Bank dersom du har flere kontoer. Dette er noe vi har på utviklingslisten vår. Det samme gjelder oversikt over opptjente renter på "Min side." Vi erkjenner at dette ikke er optimalt, men at man likevel kan få den viktigste informasjonen lett tilgjengelig. Du kan når som helst kontakte oss på telefon eller e-post, så kan vi gi deg svar på det du måtte ønske. Vi håper du fortsatt vil være med oss videre, så skal vi få på plass enda bedre kundeflater i fremtiden. Takk for at du deler dette med oss. Med vennlig hilsen, Lea bank
Med tidligere forbrukslån hos dere over 7 år, som jeg nå fikk refinansiert med rimeligere rente over 5 år er jeg meget fornøyd. Jeg vil om mulig kunne innfri dette i god tid før avtalen.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med refinansieringen av forbrukslånet ditt og at du nå har fått en rimeligere rente. Det er flott å vite at vi kunne hjelpe deg med dette. Hvis du ønsker å innfri lånet før avtalen utløper, så er det ikke noe problem i det hele tatt. Takk for at du valgte Lea bank, og vi ser frem til å fortsette å bistå deg! Med vennlig hilsen, Lea bank
Ryddig og grei mangler daglig registrering opparbeidet renter...
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at en oppdatert renteside kan være nyttig, og vi vil ta dette med oss i vurderingen av hvordan vi kan forbedre informasjonen vi tilbyr. Takk for at du deler dine innspill med oss! Med vennlig hilsen, Lea bank
Gjerne høyere rente, men er fornøyd. Bruker banken kun til sparing.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med banken, selv om du ønsker en høyere rente. Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige betingelser for våre kunder, og vi setter pris på innspillet ditt. Takk for at du velger Lea bank til sparingen din! Med vennlig hilsen, Lea bank