Lea bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
1 Overføring internt til høyrentekonto er "umulig", beløpet må overføres via annen bank sa dere !! 2 Sliter med å få få kontakt med "min side." ang innestående og renter pr dato 3 Savner Mono bank 4 Kundebehandlerne i Lea er flinke og hjelpsomme. Vi lurer likevel på å avslutte med Lea
Hei, og takk for at du gir oss tilbakemelding på erfaringene dine. Vi er glade for å høre at du har hatt positive opplevelser med våre kundebehandlere, men vi beklager at du har hatt utfordringer med interne overføringer til høyrentekonto og med tilgang til "Min side." Vi har dessverre ingen funksjonalitet for å kunne overføre mellom dine sparekontoer i Lea Bank dersom du har flere kontoer. Dette er noe vi har på utviklingslisten vår. Det samme gjelder oversikt over opptjente renter på "Min side." Vi erkjenner at dette ikke er optimalt, men at man likevel kan få den viktigste informasjonen lett tilgjengelig. Du kan når som helst kontakte oss på telefon eller e-post, så kan vi gi deg svar på det du måtte ønske. Vi håper du fortsatt vil være med oss videre, så skal vi få på plass enda bedre kundeflater i fremtiden. Takk for at du deler dette med oss. Med vennlig hilsen, Lea bank
Med tidligere forbrukslån hos dere over 7 år, som jeg nå fikk refinansiert med rimeligere rente over 5 år er jeg meget fornøyd. Jeg vil om mulig kunne innfri dette i god tid før avtalen.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med refinansieringen av forbrukslånet ditt og at du nå har fått en rimeligere rente. Det er flott å vite at vi kunne hjelpe deg med dette. Hvis du ønsker å innfri lånet før avtalen utløper, så er det ikke noe problem i det hele tatt. Takk for at du valgte Lea bank, og vi ser frem til å fortsette å bistå deg! Med vennlig hilsen, Lea bank
Ryddig og grei mangler daglig registrering opparbeidet renter...
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at en oppdatert renteside kan være nyttig, og vi vil ta dette med oss i vurderingen av hvordan vi kan forbedre informasjonen vi tilbyr. Takk for at du deler dine innspill med oss! Med vennlig hilsen, Lea bank
Gjerne høyere rente, men er fornøyd. Bruker banken kun til sparing.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med banken, selv om du ønsker en høyere rente. Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige betingelser for våre kunder, og vi setter pris på innspillet ditt. Takk for at du velger Lea bank til sparingen din! Med vennlig hilsen, Lea bank
Helt ok, men negativt at dere ikke har egen\direkte konto til bruk for hver kunde
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på at du deler dine tanker med oss. Vi forstår at det kan være en ulempe å ikke ha en egen direkte konto for hver kunde, og vi tar dette med oss i vurderingen av våre tjenester. Hvis du har flere innspill eller spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Med vennlig hilsen, Lea bank
Enkelt å sette penger inn. Oversiktlige nett side. Eneste jeg savner er en oppdater rente side pr dag.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du synes det er enkelt å sette penger inn, og at du finner nettsiden vår oversiktlig. Vi forstår at en oppdatert renteside kan være nyttig, og vi vil ta dette med oss i vurderingen av hvordan vi kan forbedre informasjonen vi tilbyr. Takk for at du deler dine innspill med oss! Med vennlig hilsen, Lea bank
Jeg får ingen oversikt over påløpe renter på min kontoutskrift. Hvorfor gjør jeg ikke det? Jeg valgte Lea bank pga renters rente, men nå aner jeg ikke om jeg får det?
Hei, og takk for at du deler din bekymring med oss. Vi forstår at det er viktig å ha oversikt over påløpte renter, spesielt når du har valgt Lea bank for å dra nytte av renters rente. Vi beklager at dette ikke er tydeliggjort i kontoutskriften din. Dette er noe vi jobber med og håper å ha på plass om ikke så altfor lenge. Kan bekrefte at, selv om du ikke ser det på kontoutskriften, så får du månedlig kapitalisering på pengene sparepengene dine. Hvis du har spørsmål eller trenger mer informasjon om renteopplysninger, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte. Med vennlig hilsen, Lea bank