Lea bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tilbyr lån via Scoopr, og det står de har innvilget refinansiering. Jeg setter meg ned i noen timer for å finne all informasjon og hente ut det de trenger. Plutselig får jeg ikke logget inn når jeg ikke er helt ferdig med det jeg skal sende inn av konto og kid numre. Prøvd å logge inn flere ganger uten hell, bare feilmelding. Så finner jeg i søppelposten at de har ombestemt seg. Når jeg har lagt frem absolutt all informasjon til begge parter i søknadsprosessen. Det er som å gjøre narr av folk! Totalt bortkasta tid! Utrolig dårlig gjort å gi folk et håp om å samle låna sine, så spytter de på dem etterpå. Slik føltes det for meg. Stol aldri på denne banken eller ha store forhåpninger. Jeg skal med glede fortsette å betale enda mer til de bankene jeg har lån hos, for det klarer jeg fint. At man skal få avslag på et lån som har mindre avdrag pr. mnd enn det jeg betaler nå, blir bare for dumt. Det er snakk om 3000kr i mnd. jeg kunne spart ved å få refinansiering her, men slik ble det ikke. De tror ikke jeg klarer å betale 3000kr mindre enn jeg gjør NÅ. Vet ikke om jeg skal le eller grine.
Ikke bruk denne baken til sparing uten å følge godt med på rentene og postkassen!
Dere må klare å ordne kontoutskrift i nettbanken. Noe annet er jo amatørmessig!!!
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at kontoutskriften er viktig for en god oversikt. I dag har kundene tilgang til kontoutskrift i nettbanken, men vi erkjenner at den foreløpig kun viser kontobevegelser. Vi jobber aktivt med å forbedre både funksjonaliteten og designet på Min Side, slik at vi kan tilby en enda bedre brukeropplevelse fremover. Ta gjerne kontakt med oss direkte hvis du har spørsmål eller trenger hjelp. Med vennlig hilsen, Lea bank
God rente! Dårlig kontoutskrift. Ønsker å få tilsendt kontoutskrift på mail eller i nettbanken.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd med renten. Når det gjelder kontoutskrift, forstår vi at dagens løsning kan være begrenset. Du har tilgang til kontoutskrift med kontobevegelser i nettbanken, men vi jobber med forbedringer for å gjøre denne mer komplett. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker å få mer informasjon rundt opptjente renter osv. – vi hjelper deg gjerne med dette. Takk for at du deler dine innspill med oss! Med vennlig hilsen, Lea bank
Bra. Jeg fikk samlet en del lån som jeg da fikk overført til dere.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du har hatt en positiv opplevelse med å samle lånene dine hos oss. Det betyr mye for oss at vi kan bidra til en enklere og mer oversiktlig økonomisk hverdag. Takk for at du valgte Lea bank! Med vennlig hilsen, Lea bank
Måtte trykke ja for å godta forsikrings bevis ,kom ikke videre før jeg godkjente dette.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Vi beklager at du opplevde utfordringer med å komme videre i søknadsprosessen uten å godkjenne forsikringsbeviset. Vi vil gjerne presisere at låneforsikring er helt frivillig, og du trenger ikke å godkjenne den for å fullføre søknaden. Ta gjerne kontakt direkte med oss dersom du har spørsmål eller ønsker hjelp med dette. Takk for at du gjør oss oppmerksomme på opplevelsen din – det hjelper oss med å forbedre tjenestene våre. Med vennlig hilsen, Lea bank
Det er bra sparerente på dette sparekonto og så er det muligheter for 2 uttak pr. år.
Hei, og takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du setter pris på vår rente og fleksibiliteten uten bindingstid. Vi ønsker å gi våre kunder muligheten til å spare trygt samtidig som midlene er tilgjengelige ved behov. Takk for at du sparer hos Lea bank! Med vennlig hilsen, Lea bank