Melhusbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Melhusbanken i over 20 år og unnlatt å skifte fordi jeg liksom ikke er typen til det. Samme teleleverandør, samme bank og inntil i fjor samme strømselskap. Når jeg nå flytter banktjenester til annen bank er det fordi Melhusbanken, sammenlignet med mange konkurrenter, både har for mange og høye gebyrer og dårligere rentebetingelser på både innskudd og lån. Har også hatt en del tilfeller av "tekniske problemer" med app og nettbank. Merkelig nok har det også plutselig dukket opp feil i kontooversikter. (Større sum som manglet på konto uten at det var noen spor etter overføring.) Så også en annen kunde som plutselig og uriktig satt med gjeld i Melhusbanken større enn oljefondet. Ingen av oss har fått noen beklagelse eller forklaring fra Melhusbanken for feilene deres. Mulig de ikke skjønner problemet? Ja, jeg har sett at de er rause med lag og foreninger i Melhus kommune (NB: ikke nabokommuner) og at de gir bedre betingelser til landbrukskunder enn til andre. For meg som ikke bor i Melhus og ikke er bonde er det antagelig bare egen latskap som har gjort at jeg ikke har giddet skifte til en bank med bedre betingelser. (Det er mange.)
Har fått nytt kort av dem 3 ganger nå, og hver ENESTE gang uten feil så er det nåkka som går feil. Det jeg fikk sist fikk jeg ikke tilgang til appen før keg ringte dem, og nå kan jeg ikke bruke kortet til å betale for apper o.l på iphonen min. Folkene er greie nåkk, kanskje av og til litt sure
En bank som virkelig stiller opp for lokalsamfunnet. De ansatte fremstår svært serviceinnstilt og løsningsorientert.
Utmerket servise, hyggelige rådgivere, lokalbank for oss
Sitter med en klar følelse at de små kundene ikke er viktige og ikke prioriteres overhodet!! Tar lang tid før du får svar på søknader og må purre på daglig for at de skal ta frem og jobbe med saken din. Om de ikke rekker og ferdigstille så tar de ikke automatisk og jobber videre med den neste arbeidsdag!