Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Trenger man hjelp så er de umulige å få tak i , dårlige betingelser og rådgiving i forhold til plassering, Svar i fra bank feks. "DU MÅ GÅ INN PÅ HJEMMESIDEN OG LESE DEG OPP" Gitt dem flere muligheter til å beholde meg som kunde , Har vært trofast kunde siden 1994 men Nå er det slutt og jeg kommer aldri tilbake.
Hei Torgrim! Dette var virkelig ikke hyggelig lesning, beskrivelsen av din opplevelse med oss er virkelig ikke sånn vi ønsker å fremstå ovenfor våre kunder. Vi har i en periode hatt noe ventetid på kundeservice hos oss, dog kan jeg forsikre deg om at tiltak er gjort og ventetiden er betraktelig redusert. Hva gjelder sparing og plassering av midler er vi veldig stolte av våre sparerådgivere, de jobber hver eneste dag for å gi spesialtilpasset rådgivning til de av våre kunder som ønsker å investere penger i fond, hvor det settes opp en plan og strategi tilpasset hver enkelts økonomi. Vi ønsker veldig gjerne en ny sjanse om du vil gi oss det, ta gjerne kontakt med oss på telefon 23206001 eller via chat så setter vi deg i kontakt med en sparerådgiver hos oss i Nordea. /Steffen
Jeg har brukt nordea bedrift i mange år, og har vært fornøyd, inntil jeg opprettet fiken regnskapsrogrammet. Min sønn hjalp meg. Han har brukt fiken i flere år, og ble rystet over nordea da vi skulle opprette bankintegrasjonen. Siden har det vært mye trøbbel. Det har skapt mye usikkerhet og jeg har kastet bort utallige arbeidstimer på fiken-nordea. Kundebehandlerne er dyktige og hyggelige, men du må ha god tid, for de svarer ikke alltid den dagen du spør om hjelp.
Hei, Anne! Så kjedelig å høre at du har hatt problemer med Fiken hos oss. Dette skal normalt være relativt ukomplisert å sette opp, men det høres ut som om du har vært litt uheldig. Jeg får ikke undersøkt dette noe nærmere i denne kanalen, dessverre, og vil derfor anbefale deg å kontakte Kundeservice Bedrift på tlf. 232 06002 eller chat via nordea.no/bedrift, så får du videre hjelp. Dette må vi selvfølgelig få ordnet opp i😊 /Silje
En suveren og komplett totalbank. Alt er bra. Apple Pay/Google. Byttet fra DNB hvor alt er det motsatte av bra. Tipp topp 👍🏻
Hei, Thomas! Så utrolig hyggelig å lese🥰 Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi skal gjøre vårt ytterste for å fortsette og innfri forventningene dine😊 /Silje
Etter å ha vært kunde i flere forskjellige banker er jeg faktisk med fornøyd med Nordea. Jeg har personlig fått veldig god service, kort ventetid på telefon (hvis man ikke absolutt SKAL ringe rundt rushtider) og oppfølging både når jeg ble kunde og under kundeforholdet mitt :D Jeg flyttet også pensjonen min hit, og jeg må si at kunderådgivere gir kjempegode råd og tar det veldig seriøst :) De er ikke billigst eller dyrest, men oppfølging og service gjør opp for kostnader for min del :) Jeg trekker fra 1 stjerne fordi app kan være litt ustabil til tider, men jeg elsker hvor intuitiv appen er :)
Hei Thomas! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive feedback til oss! Sånne tilbakemeldinger setter vi enormt stor pris på å høre 😍 Seriøs og god rådgivning, samt god oppfølging i prosessen når du blir kunde er noe vi jobber hardt med, så det er ekstra hyggelig at du har lagt merke til dette. Så kan jeg samtidig love at vi jobber på spreng med å både ha minst mulig nedetid i appen, og i tillegg levere nye, nyttige tjenester i den 📱👌 /L
Etter å ha hatt vanleg bank-id på telefon i mange år, tenkte eg det var på tide å følgje meldingane om utfasing og innstallere Nordea ID app. Det gjekk jo greit. Åpner den gamle og vel Nordea som innlogging. Då kjem eg inn på den "gamle" og ser igrunnen ikkje kva som er tilpassa banken. Etter utlogging får eg varse om å åpne appen på nytt for å fullføre registrering. Har saumfart Nordea sine hjelpesider for å finne svar. Sett på videoane ein gong til, men finn ikkje noko meir. Så spm er, skal sjølve mobilbanken ha ein annan meny, eller likt som før?
Hei Bjørn, Først og fremst er det gledelig å høre at du er i gang med Nordea ID😊 Jeg er litt usikker på om jeg har forstått spørsmålet ditt, men både nett- og mobilbanken er som før, selv om du benytter Nordea ID som innlogging. Forskjellen på BankID på mobil og Nordea ID, er at du nå benytter en app, i stedet for BankID på mobil, hvor du får opp to kodeord på telefonen din som du må bekrefte med PIN-kode. Hvis du har fått aktivert Nordea ID, og det står at appen er klar til bruk, så benyttes den som følger: 1. Velg "Nordea ID" som innloggingsalternativ i nett- eller mobilbanken. 2. Skriv inn ditt personnummer 11 siffer og gå videre. 3. Åpne appen Nordea ID, og godkjenn med PIN-koden du valgte når appen ble aktivert. Skal du logge inn på en ekstern side, så velger du "BankID" som innloggingsvalg, og deretter "BankID med app". Deretter følger du stegene over på samme måte. Logger du inn med BankID på en ekstern side, så må du i tillegg skrive inn ditt personlige passord, noe du slipper når du logger inn i nett- eller mobilbanken. Er noe uklart, så vil jeg anbefale deg å kontakte vår kundeservice på tlf. 232 06001 eller chat, så vil vi veilede deg😊 /Silje
Jeg har fått to innvilgede søknader med avslag hadde hyggelig samtale med nordea over telefon 3/1.23 en og en halv time senere fikke jeg avsal nice
Hei Håvard, Det er kjedelig å høre at vi ikke kunne innvilge lånet du søkte om. Jeg får ikke undersøkt saken din herfra, men på generelt grunnlag kan jeg si at vi har lover og regler å forholde oss til, og det er flere faktorer som spiller inn når vi skal behandle en lånesøknad - deriblant inntekt. Skulle noe endre seg i fremtiden, så er du selvfølgelig velkommen til å søke på nytt. /Silje
Måtte ringe de for å få BankID, fordi det står på nettsiden deres at man må gjøre det. Forklarte problemet mitt, og kubdebehandleren svarte «så?». Snakket med de en annen gang over chat, og hadde fortsatt en følelse av å bli rakket ned på
Hei Leo, Dette var virkelig ikke hyggelig lesning - sånn skal det selvsagt ikke være. Jeg må bare beklage at du har fått en følelse av å bli rakket ned på etter kontakt med kundeservice hos oss, dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Vi jobber hver eneste dag med å levere den beste kundeopplevelsen for alle våre kunder som er i kontakt med oss, uansett hvilke spørsmål og ærend en har. Vi vil veldig gjerne rette på det inntrykket vi har gitt deg, og ønsker deg velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 232 06001, via chat eller melding i Nettbanken, her ser vi nærmere på BankID og dine muligheter for dette hos oss i Nordea. /Steffen