OBOS-banken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen du betaler for bruk som dagligbank er veldig bra med støtte for nyere tjenester som trådløs betaling via mobil (apple/google). Det er heller ingen årlig pris på bankkort som fortjener en tommel opp. Grunnleggende tjenester er alt i alt godt ivaretatt. Av tjenester i kategorien dagligbank savnes mulighet til å se kontoer fra andre banker i nett- og mobilbanken, og de burde forbedre appen slik at efaktura arkiv viser efakturaene på mobil (dette er rett og slett dårlig implementering av en grunnleggende funksjon, og virker i det minste ikke på Android i dag). Flere banker tilbyr mulighet for å lagre fast kid i det personlige mottaksregisteret for betalinger, og dette er noe jeg gjerne skulle sett implementert (aktuelt for kredittkortkontoer, overføring til fondsforvaltere m.m.). Det finnes tilbydere med flere tjenester og bedre app, men hvis du vet hva du begir deg ut på er jeg sikker på at du vil bli fornøyd med OBOS-banken.
OBOS banken er bra på sparekonto. Det er imidlertid svært dårlig at banken kutter kredittkort. Dette vil gi kundene merarbeid ift å holde oversikt over økonomien. Tror nok at kundetilfredsheten vil dale.
Jeg for ikke lest gamle fakturaer i eFakturaarkivet i appen! Dette er et problem som har vart i minst 6 måneder nå! Ærlig talt skjerp dere, dere som har laget denne appen og OBOS! Jeg har ringt mange ganger til OBOS og klaget over dette, uten noe har blitt gjort noe! Jeg anbefaler dere som opplever samme feil, å ringe OBOS og klage ofte på dette! Skjerp dere OBOS! Dette er dårlig kundeservice!
Alt har fungert prikkfritt ved overgang til OBOS-banken. Fyller alle behov undertegnede har for en bankforbindelse. Kunne med fordel ha tilbud om kredittkort.
En kompis av meg skulle sende meg en grei stor sum med penger siden han vant i lotto. Så han overførte som vanlig og trodde alt var greit, noen dager senere så hadde fortsatt ikke pengene kommet men i stedet så hadde det kommet en melding fra kundesenteret at dem har sperret kontoen min for alle innkommende og utgående betalinger. Og krevde ett svar på hvor de pengene kom fra. Etter jeg hadde gitt min forklaring så kom det en ny melding hvor dem sende ved ett dokument om avslutting av kundeforhold. Siden de pengene tydeligvis var "hvitvasking" jeg sendte det dokumentet og ventet tolmodig på svar. En dag senere så får jeg svar på at den ikke hadde blitt utfylt. Så nå sitter jeg her uten midler til å komme meg på jobb eller få meg noe å spise. Anbefales ikke. Kundeservice har ikke peiling på hva dem driver med. VELG NOE ANNET!!!!
Ingen oppfølging av låneforespørsel til tross for allle fakta fremlagt
Topp bank på alle måter! De tilbyr mellomfinansiering på boliglån til samme rente som lånet, og behandler søknader raskt og hyggelig.