Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere har sluttet å sende faktura men purrer på beløp jeg ikke vet hva er. Har kort nr **** **** 6406 ****. Dette har funger i mange år helt til dere har sluttet å sende faktura til min nettbank (autogiro)
Har betalt faktura fra NetonNet og påløpte 35 kr i purregebyr pga for sen betaling. Nå har jeg fått purring på Digipost, mail, SMS utallige ganger. Har meldt og mailet tilbake mange ganger uten hell. De fortsetter å mase om de innbetalte 35 kr. På to mailadresser, Digipost og SMS. Prøvde å ringe, men etter 15 min i kø la jeg på. I dag fikk jeg melding om at beløpet var økt til 71 kr. Dette begynner å likne en vits.
ubegripelig dårlig kundeservice. stakkars netonnet som har valgt denne banken til å sende ut faktura. styr unna .. her blir du lurt...
Håpløs bank, ikke efaktura, purrer før forfall og følger ikke opp. Styr unna
Dette var min verste opplevelse av service. Uprofesjonelle ansatte, ingen mulighet å kontakte banken på en annen møte en å ringe til dem. 30 minutter ventekø. Svarer aldri på spørsmål må e-Mail, bare sender standard svar at de ikke vil å svare på e-Mail for kunder som er ikke registrert i systema. Jeg har sendt bekreftelse på at jeg er registrert i systema, fikk jeg samme svar igjen at de ikke svarer på e/Mail. Tenker at det sitter en papegøye der som ikke kan lese , men bare lærte å si en standart tekst og gjentar det gang på gang. Jeg har sendt minst 10 e-Mail, men det hjalp ikke. Har spurt om at jeg kunne få sende dokumentasjon med vanlig brev eller få e-Mail adresse til noen av lederne , fikk ikke svar på det heller. Men flinke i å sende gebyr og renter på det som var allerede betalt. Første gang jeg brukte denne banken så måte jeg betale ca 100 kroner mer enn jeg skulle, men ville ikke bråke så aksepterte jeg det uten å prøve å forsøke hva jeg skulle egentlig betale for. Men andre gang fikk jeg gebyr på over 500 kroner , de bare økte rente for hver eneste dag de mente at de ikke hadde fått betalinger, mens jeg prøvde å nåla dem på e-Mail og fremvise dokumentasjon om alt hver betalt. Unngå!!
jeg har selv bare fått positiv oppfølging og greie kunde behandlere, terning kast 6 fra meg
Dette er den mest useriøse banken jeg noengang har opplevd. De har ingen oversikt over hva de driver med, og kundeservice kan ikke svare eller hjelpe til med noe som helst. Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan de har lov til å operere som en bank i det hele tatt, med så lite kontroll..