Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det manglet faktura ved siste trekk i banken. Akkurat denne gangen ville jeg innfri lånet…, men fikk tips på telefonen om å gå inn på «min side», der fant jeg restlånet. Ok det, men fikk ikke svar på hvorfor fakturaen manglet på trekket (autogiroen)…. Ja,ja…
Ryddig og god oversikt i forhold til mitt behov og finansiering av bil. Kunnskapsrik og imøtekommende personale.
Etterlyste bankkort som jeg fikk raskt svar at det ville bli sendt ut neste uke
Vennlighet og god service. Alltid i møtekommende og kommer til å benytte ved senere anledning.
Ryddig og hyggelig saksbehandler.ryddet opp i saken som jeg la frem.
De opptrer proft. God samtale og lett å forstå. Ingen unødvendige splrsmål
Jeg kontaktet Santander i forbindelse med en standard epost de hadde sendt meg. De opplyste om en forsikring jeg har tilknyttet mitt billån, som jeg nå faktisk kunne bruke. Jeg har vært sykemeldt i noen måneder, og da vil forsikringen faktisk dekke mine lånekostnader for en del måneder. Eposten som Santander sendte ut, og påfølgende samtale med kundesenteret til Santander, vil nå gi meg litt mer økonomisk frihet i tiden fremover.