Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk utmerket løst min henvendelse på neste måte
Helt jævlig hver gang, alle man prater med kommer med forskjellige teorier å null kontroll. Dessverre har ikke opplevd santander sånn før i 2020😡
Veldig hyggelige mennesker på telefon Det meste ordner seg
Kjøpte en Huawei p30 den 21.09-20 for 7990,- på en kjøpekonto hos power med betalingsutsettelse i 6 mnd og nå var prisen gått ned til 4990,- 62 dager etter kjøpet. Ringte til Santander kundeservice for å få refundert di 3000,- den var gått ned, fikk da beskjed om at dette gjaldt ikke når telefonen var kjøpt på avbetaling, kun når produktet var betalt ut 100% med kortet, dette har jeg ikke hørt noe om og det stod ekstremt dårlig formulert i betingelsene til Santander når jeg nå har nilest igjennom kontrakten. Dette kaller jeg svindel da litt av poenget med en slik konto er å kunne få kjøpt ting på avbetaling og en av grunnene jeg gikk for dette var at Santander hadde utvidet 100 dagers prisgaranti kontra 60 på power. Føler meg lurt å vurdere og ta saken videre.
Bare ros. Har hyggelig kundeservice , veldig fornøyd med alt. Har mulighet å handle uten å tenke
Veldig god kundeservice, lett å navigere seg frem på nettsiden og enkelt å komme i kontakt med.
Renter blir effektuert hver måned så du får rente på forrige måneds rente. Dette gjør at du får god avkasting på sparepengene dine.