Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelige mennesker på telefon Det meste ordner seg
Kjøpte en Huawei p30 den 21.09-20 for 7990,- på en kjøpekonto hos power med betalingsutsettelse i 6 mnd og nå var prisen gått ned til 4990,- 62 dager etter kjøpet. Ringte til Santander kundeservice for å få refundert di 3000,- den var gått ned, fikk da beskjed om at dette gjaldt ikke når telefonen var kjøpt på avbetaling, kun når produktet var betalt ut 100% med kortet, dette har jeg ikke hørt noe om og det stod ekstremt dårlig formulert i betingelsene til Santander når jeg nå har nilest igjennom kontrakten. Dette kaller jeg svindel da litt av poenget med en slik konto er å kunne få kjøpt ting på avbetaling og en av grunnene jeg gikk for dette var at Santander hadde utvidet 100 dagers prisgaranti kontra 60 på power. Føler meg lurt å vurdere og ta saken videre.
Bare ros. Har hyggelig kundeservice , veldig fornøyd med alt. Har mulighet å handle uten å tenke
Veldig god kundeservice, lett å navigere seg frem på nettsiden og enkelt å komme i kontakt med.
Renter blir effektuert hver måned så du får rente på forrige måneds rente. Dette gjør at du får god avkasting på sparepengene dine.
Satte opp leasingrenten hver gang styringsrenten gikk opp, men ingen tegn til å sette ned når styringsrenten ble satt ned 4 ganger. Kampanjerenten vi ble lurt med varte bare 2 måneder.
De gir deg gode råd, hjelper deg på alle måter. De er alltid hyggelige og snakke med når man trenger hjelp.