Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundebehandlingen deres er katastrofalt horribel. Jeg betalte innbetalingene mine, noe skjedde med min DNB bank og pengene til Santander kom ikke frem og før jeg fikk rettet opp feilen sendte de det til inkasso.
Tilbyr konkurransedyktig rente, så økes renten etter første forfall :( Treg respons på skriftlig henvendelse til kundeservice og lite utfyllende svar... når de omsider svarer. Ikke et evt. fremtidig førstevalg.
Jeg ser dere har ringt... Grunnen jeg IKKE tar telefon... Jeg er DØV. Jeg har tilogmed sendt BREV... ENDA ringer dere. Jeg tar ikke telefon og brevet er sendt så får det bli som det bli til dere finner løsninger. Jeg har gjort mitt. Maktesløs rett og slett.
Utrolig god service, forståelse for eventuelle vansker, supre medarbeidere.
På 1,5 år er renten økt fra ca 4% til 6,5%. Greit at renten er satt opp hos Norges Bank, men det er bare 0,75%. Dette gjelder MC-lån. Har til sammenligning et billån hos Møller Finans, her er renten satt opp 0,5% i samme periode.
Hadde et normalt bilån med under 6 prosent rente fra denne banken. Etter tre år oppdager jeg tilfeldig at renten er satt opp til 9 % !!!! Ringte dem og spurte hvorfor i hel.... Jeg har meget god sikkerhet, svært stabil god inntekt og fikk til svar: Ditt lån har høy risiko for oss. Forbanna kjeltringer. Jeg har vært kunde hos dem i 28 år med over 18 biler finansiert , men nå er det f#%n meg slutt. Hold deg langt unna Santander!!!
Ringt idag fer ordne opp i ting. Møtte verdens verste sure og gretne dame av kundebehandler. At sånn følk har låv vera kundebehandlera det fatte æ itj, 0 hjelp å få. Så hold dokk unda dritt firma her som f#%nnitj vise respekt fer pårørende etter dødsfall. Så elendi kundebehandlera. skjerp dokk