Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig god service, forståelse for eventuelle vansker, supre medarbeidere.
På 1,5 år er renten økt fra ca 4% til 6,5%. Greit at renten er satt opp hos Norges Bank, men det er bare 0,75%. Dette gjelder MC-lån. Har til sammenligning et billån hos Møller Finans, her er renten satt opp 0,5% i samme periode.
Hadde et normalt bilån med under 6 prosent rente fra denne banken. Etter tre år oppdager jeg tilfeldig at renten er satt opp til 9 % !!!! Ringte dem og spurte hvorfor i hel.... Jeg har meget god sikkerhet, svært stabil god inntekt og fikk til svar: Ditt lån har høy risiko for oss. Forbanna kjeltringer. Jeg har vært kunde hos dem i 28 år med over 18 biler finansiert , men nå er det f#%n meg slutt. Hold deg langt unna Santander!!!
Ringt idag fer ordne opp i ting. Møtte verdens verste sure og gretne dame av kundebehandler. At sånn følk har låv vera kundebehandlera det fatte æ itj, 0 hjelp å få. Så hold dokk unda dritt firma her som f#%nnitj vise respekt fer pårørende etter dødsfall. Så elendi kundebehandlera. skjerp dokk
Santander er i seg selv et fint selskap. Jeg har benyttet meg av både handlekonto og leasing uten problemer de siste 8 år. Nå har jeg lest at Santander har en stygg uvane å ringe sine kunder dersom betaling uteblir. Jeg ble ringt i dag og fikk et svært dårlig inntrykk av vedkommende som ringte. Forfall var 3. september, regning ble betalt 6. september ettersom jeg var utenlands. Nå er det tirsdag, og tror du ikke de ringer for å si at jeg ikke har betalt. Jeg har benyttet meg av flere selskaper til ditt og datt, men dette syns jeg ble useriøst. Dersom en kunde har dårlig historikk, så kan jeg til nød ha forståelse for det, men ikke ved 3 dager over forfall med en plettfri historikk fra tidligere. Jeg håper Santander leser disse tilbakemeldingene og får bukt med en svært uheldig praksis. Jeg har forståelse for at folk som ikke alltid kan gjøre opp for seg nekter å ta telefonen. Det kan bli som telefonterror. Nei, Santander, slutt med det der, ev. ha en bedre oppfølgingsplan. Direktekontakt mellom selskap og forbruker om penger er aldri heldig, spesielt når man driver bank.
Synes de er flinke å hjelpsomme. Hvis du ringer er det kort tid for å få hjelp. En annen ting jeg liker er att de har betalingsfrie måneder.
Solgte min motorsykkel hvor kjøper hadde full finansiert kjøpet hos Santander. Han hentet sykkelen mandag kveld og pengene var på min konto tirsdag etter kl.12:00 Veldig bra info fra Santander i forbindelse med oppgjør og fremgangsmåte!!