Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunder behandleren snakket med meg har hatt en samtale med meg på en nedlatende måte. Istedenfor å finne løsning og lytte på hva kunden har å si ,skapte Hun en kommunikasjons mønster der selv samtalen har ble preget av Unødvendig ord veksling. Vedkommende har nevnt gjentatt ganger « nå har jeg sakt dette flere ganger» uttrykk som dette er ikke høre hjem hos en kunde behandler i allefall. Jeg har aldri fått lov å uttrykke meg på en vanlige måte .
Santander er meget profesjonelle i sin kundeservice, både mht. imøtekommenhet og effektivitet.
Positiv og god info , vennlig og forståelsesfull, kunne jobben sin.
Forskjellig betingelser hos dere og salgssted. Salgsted «gir» 10 års nedbetaling. Dere gir maks. 7 år
Positiv opplevelse av god informsjon og rask service
Veldig greit med kredittkort, spesielt ved netthandel. Har bare erfaring med Santander og ser ingen til å bytte. Hjelpen er nær når det behøves.
Elendig kundeservice, lite kunnskap hos kundebehandler