Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt 2 billån hos Santander, har betalt ut begge 2 lenge før tiden, renta er helt grei, men folka på kundeservice har veldig svake kunnskaper og når jeg som kunde føler at jeg vet mer om lån enn de som svarer på kundeservice, så er det noe som er galt. Ringer du til kundeservice og spør om en ting, kan du få opp til 4 forskjellige svar om samme tingen, det har jeg opplevdt og er litt rystet over det svake kunnskapsnivået som er der, vil anbefale alle som har god tid og lurer på om de skal låne penger der og ta noen telefoner og spørre om samme ting, du vil garantert få forskjellige svar
Har brukt santander gjennom flere år og har bare gode erfaringer.
Gir et godt tilbud på billån i starten for så å øke renten flere ganger i løpet av det første året. De er heller ikke villige til å diskutere renten da folkene på "kundeservice" bare er et mellomledd til ledelsen som tar avgjørelsene. 20 min ventetid på telefon.
Lånebeløpet ØKER fra måned til måned selv om jeg betaler MER enn hva fakturaen er på. Jeg skal betale ned hele lånet i sin helhet ved neste forfall. For dette er lureri på høyt nivå.
Santander presterte å betale overskytende beløp, etter at lån var dekket, tilbake til kjøper av bilen. Da måtte kjøperen overføre til meg som selger i etterkant. Helt utrolig. Selv om bilen har byttet eier har de ikke slettet mitt lån enda. I tillegg er beløpet de har trukket for å dekke lånet høyere enn restlånet mitt. De har gjort for mange feil til at jeg tør å kjøpe noe med lån hos Santander igjen. Kundeservicen er dessverre ikke god nok til at jeg er trygg på at dette ordner seg. Jeg venter på telefon fra dem om at dette ordner seg etter å ha snakket med rundt 10 forskjellige personer hos dem. Man settes hele tiden over til en ny saksbehandler, og ingen av dem har et godt svar. Ikke bra.
Har byggkonto, men skal slutte å bruke den. De sender epost om faktura på f.eks. 3456 kr, men belaster kontoen med f.eks. bare 200 kr uten at det vises noen plass på forhånd at ikke hele beløpet blir belasta. Kredittkortet fra Sparebanken sender også epost om faktura, men der står det at f.eks. bare 200 kroner blir automatisk belasta om en ikke gjør noe.
Lett å få billån. Alt for lang ventetid på tlf. Mitt første billån fikk jeg med greie renter, rundt 6-7%. Ettersom jeg har betalt ned har de økt renta, effektiv rente er nå oppe i 17% og nominell rente på 13%. Svindel kalles det.