Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarte relativt raskt på telefon henvendelser når de var Sbanken.Etter at DnB overtok Sbanken svarer de nesten aldri .Svært sjelden man får mulighet til å ringe tilbake.Blir da sittende å høre på lyden av sprengt høytaler så lenge at man til slutt legger på. Var aldri sånn før. Liker også dårlig at man ikke kan velge kun nødvendige "cookies" i appen,må "legge deg på rygg"å si ja til alt. Bruker derfor ikke appen lenger. Vurderer å bytte bank.
Alt som tidligere var bra med S-banken, har DNB utradert og det er dessverre ikke noe annet å gjøre enn å bytte
Service nesten vekk, ventetider forlenget går opptil time, merker også at min Sbank er borte så nå blir det og bytte.
Etter salg til DnB er Sbanken fortsatt bra. Vi får se hva som skjer etterhvert
Når man ringer til Sbanken tar det minimum 40 min før de tar din samtale nå!! Og ofte mye lenger.. Før DNB kom inni bildet tok det overraskende kort tid ca 2-5 min og alltid hyggelige folk som kunne service! Faen ta den jævla DNB som har ødelagt for oss!!
Hvis man er gift man kan ikke søke lån uten ektefelle. Banken forstår ikke at man kan ha delt økonomi . Selv jeg ringte og snakket med de det gikk ikke å søke uten personnr av ektefelle og de ville fjerne ektefelle fra søknaden i ettertiden. Det må følges skjema søknaden. Helt uforståelig.
Jeg har vært kunde i samme bank, helt siden den gang navnet var Skandiabanken. Som kunde i Skandiabanken var jeg fornøyd, men etter at de byttet navnet til Sbanken gikk både kvaliteten på kundeservice og min tilfredshet som kunde raskt nedover. Kan nevne bl.a. følgende skuffelser; - Hver gang jeg logger inn i banken får jeg beskjed om å velge samtykke av diverse cookies, på tross av at jeg velger «lagre» til neste gang. Utrolig irriterende og helt unødvendig. - Sbanken/DnB sender ut bank ID brikker i posten, uten å forhøre seg først om kunden faktisk trenger dette. - Personellet som betjener Kundeservice oppleves som uerfarne, og jeg opplever ikke å få den kvaliteten og de svar, som jeg søker. - Dårlig oppfølging av kundene sine. Jeg sendte en klage for snart ti dager siden, og har ennå ikke mottatt noe svar.. - På tross av at jeg har vært en lojal kunde i over 20 år, så måtte jeg gå til en annen bank for å få et gunstig boliglån. - De har reklamert lenge for å være «den beste banken», med «de mest fornøyde kundene», noe jeg synes er merkelig, da jeg i mine 20 år som kunde aldri har fått spørsmål om å delta i en slik kundetilfredshetsundersøkelse…