Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB er absolutt siste bank jeg ville valgt ! De gjør det allerede vanskelig med Mastercard og manglende nettbank.
De nekter å ta deg inn som ny kunde hvis du har vært kunde hos dem tidligere. Det er uheldig at et fintech-selskap blir kjøpt opp
Kunde hos Skandiabanken siden 2000-tallet. Har gradvis opplevd dårligere rente på alle typer kontoer. Det hele gjør banken mindre lukrativ. De siste årenes app har også vært langt dårligere enn forrige. Mange klikk for å få en totaloversikt over kontoer og kundeforhold. Fusjonen med Dnb og avvikling av "Sbanken" som egen bank er spikern i kisten for min del. Den Skandiabanken jeg gikk til, med fokus på kunde og bankopplevelse har fosrvunnet gradvis siden det ble "Sbanken" og nå Dnb. Å fortsette å være kunde her føles litt som å støtte Putin.
Etter at de ble oppkjøpt av DNB gjør de alt de kan for å kvitte seg med kundene.
var bra, men det er over, nå som DNB har gjort sine endringer, er det på tide å bytte, tar litt tid med kundeservice, mye rart skjer på nettbank, og får mastercard som jeg ikke vil ha istedenfor Visa som jeg har
Jeg elsket så mye Sbanken før den har blitt oppkjøpt av DNB. Nå har den blit helt elending. Ser ut som DNB vil kollapse og fjerne den fort. Har nettopp ventet ca 20 minutter for å snakke med support på chat. Imens vi prates ble jeg kastet ut av det med beskjed om samtalen har sluttet, uten det var noen tegn på det. Helt utrolig, jeg savner 1 år siden Sbanken.
Bra teknisk løsning. Brukervennlig. Lett å forstå føringer.