Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har brukt S(kandia)banken til alt av banktjenester i mange år, men har gitt opp og flyttet til Bulder. Fond er eneste tjeneste som står igjen fordi DNB som det i praksis er har et ok kostnadsnivå på en del fond. Fortsatt kun en stjerne for grensesnittene/apps er helt krise!
Styr unna! Etter maaange år som fornøyd kunde så ble alt bråttgrusomt. De byttet ut en velfungerende app med noe helt nytt og den appen er helt forferdelig. Ingen på kundeservice svarer på chat, og fondet som jeg skal flytte ut til en annen tilbyder er borte. Den nye banken min er MYE bedre. Jeg unner INGEN å være kunde her! Styr UNNA!
Hadde rammelån i Sbanken før de ble kjøpt opp og leietaker betaler husleien dit. Etter oppkjøp har jeg ingen mulighet å se transaksjoner til/fra konto og er avhengig av tillit til leietakers ærlighet. DNB sender inkassokrav på rammelån på tross av at det er mer enn nok disponibelt innenfor lånerammen, i tillegg til månedlig innbetaling. Har vært i kontakt med kundeservice og de tror at alt er fint... men jeg finner det veldig upraktisk !! Sbankens rammelån fungerte som vanlig konto før oppkjøp, men nå er rammelånet omgjort nesten som vanlig annuitetslån.
Var best, har blitt den nest dårligste, bare DnB er dårligere. Hadde ingen stjerne vært mulig ville det vært dommen.
Etter DNBs kjøp av Sbanken er det ingen grunn til å være kunde lenger. Alt som var bra med Sbanken er borte.
Får ikke lov til å endre månedlig beløp på min sparing i indeksfond i S-banken/Dnb. Har vært avskåret fra dette siden påsken 2024. Latterlig «service», det går ikke an å behandle kunder på denne måten. Er på vei ut.
Som så mange skriver - den nye appen er så dårlig at det er stort sett umulig å gjøre noe som helst annet en å betale en regning. Det er nå umulig (så god som) å finne ut status på aksjer, fond - handel er totalt umulig. Det er helt utrolig at de klarer å presentere en app som er mye dårligere enn den første versjonen skandiabanken hadde for mange, mange år siden.