Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke lov til å endre månedlig beløp på min sparing i indeksfond i S-banken/Dnb. Har vært avskåret fra dette siden påsken 2024. Latterlig «service», det går ikke an å behandle kunder på denne måten. Er på vei ut.
Som så mange skriver - den nye appen er så dårlig at det er stort sett umulig å gjøre noe som helst annet en å betale en regning. Det er nå umulig (så god som) å finne ut status på aksjer, fond - handel er totalt umulig. Det er helt utrolig at de klarer å presentere en app som er mye dårligere enn den første versjonen skandiabanken hadde for mange, mange år siden.
DnB kjøpte Skandiabanken, la ned nettbanken og ødela appen. Ingen skjønner hvorfor. Og de plukker vekk funksjonalitet, litt og litt. Nå sist var det forfallsregisteret som forsvant. Dette kan bli dyrt, med purregebyr og aviser som slutter å komme... Jeg må finne noen andre!
Var fornøyd helt til dnb blandet seg inn og ødela alt....
Umulig å komme igjennom til kundeservice. Dyrere med fond og ikke konkurransedyktig på sparing. Kan ikke kombinere sbanken med Mastercard i DNB.
Det har gått fra himmel til helvete etter DnB kom inn i bildet. All kritikk av sbanken/DnB preller av som på en teflon panne. Og det er nettopp den arrogansen og mangelen på selvkritikk som gjør at terningen triller over på 1 istedetfor 2. Forundrer meg at DnB sine aksjonærer sitter stille i båten og ser på at toppledelsen raserer sbanken med påfølgende milliardtap. Lurer på om DnB lar meg få shorte DnB aksjen. Dét hadde vært artig.
Kunde fra start, og veldig fornøyd frem til DNB. Nå. Bare trist med hvordan det er blitt.