Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at Dnb kjøpte opp Sbanken er det dessverre ingen grunn til å bli værende. Vi blir tvunget over til Dnbs løsninger (og gebyrer), uten at vi får informasjon annet enn gjennom media.
Har benyttet Sbanken i mange år. etter at DNB tok over, har kvalitet forsvunnet. Sparerente er ikke konkeransedyktig.
Høye priser, lang ventetid på support, lytter ikke til kundene, gammel løsning var 10/10 dessverre har de fjernet alt som var bra før.
Nettbanken er blitt vesentlig dårligere: brukergrensesntt, oversikt, hastighet - også tifen det tar for å se transaksjonene i de ulike konti. Fortviler over det hele!
Dette er andre gang i livet jeg har opplevd at en bank jeg er fornøyd med blir svelget og ødelagt av DNB - først postbanken i barneåra, og nå sbanken. ALt blir dyrere, appen (som var den største fordelen til sbanken) skal fases ut. Bytt.bytt.bytt
Som kunde siden 2008 har jeg vært veldig fornøyd med Sbanken, men etter fusjon med DNB forsvinner nå Sbanken gradvis. Jeg har sittet på gjerdet og ventet på hvordan dette skulle utvikle seg, men i og med at nettbanken forsvinner og fra i slutten av mars må man for en periode logge seg inn via DNB blir dette utslagsgivende for at jeg nå blir å bytte bank til noen som har nettbank man kan betjene fra pc. Noen burde granske Konkurranseklagenemnda sin rolle i at DNB fikk kvitte seg med konkurrenten Sbanken, dette synes som korrupsjon for allerede er forutsetningene brutt da denne fusjon ikke skulle gi Sbankens kunder dårligere tilbud. Det føles nå direkte ubehagelig å både lese og høre hele tiden at Sbanken er et konsept av DNB, den dårligste banken her i landet.
Jeg har vært i flere diskusjoner med kundeservice i DNB. Svaret er for eksempel at rente på brukskonto er noe som banken ikke tilbyr (i motsetning til hva som var Sbankens klare strategi). Det er tydelig at DNB ikke er interessert i Sbanken, kun kundene deres.