Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gebyrer på oppadgående, brukervennlighet nedadgående. Dårligere betingelser enn den hadde før DNB slukte den. Vi har nå forlatt den til fordel for OBOS-banken, etter å ha brukt Sbanken/Skandiabanken siden den ble etablert i Norge. Trist at det skulle gå slik.
Etter DNB har tatt over har det kun gaatt nedover. Daarligere service, vilkaar og ustabiliteter. Sveart lite igjen som fungerer. Etter aa ha veart kunde i Sbanken i over 20 aar maa jeg naa bytte bank, siden DNB ikke bryr seg om kundetilfredshet.
DnB ser tydeligvis oppkjøpet som en god invistering i sin vei mot monopolisering av bankbransjen. Kundeflukten virker ikke å affisere dem en tøddel. Skandiabanken har bygget en lojal kundegruppe og et fantastisk renomme gjennom drøye to tiår. Det har vært en bank som har ivaretatt kunden og som alltid har tilbydt konkurransedyktige vilkår og markedsledende tilbud til sine kunder. Nå venter bonuser og opsjoner til DnB-ledelsen, men jeg akter ikke å finansiere gildet. Etter snart 20 år sier jeg takk og farvel.
Stadige negative endringer gjør at jeg etter 20+ år flytter til bedre alternativ. Styr unna om du ønsker en forutsigbar bank med gode betingelser.
Etter at DNB kom inn som eier og ødelagte banken er det ikke mer håp...håper alle kunder bytter bort fra S-banken
Har hatt alle banktjenester i Sbanken i over 20 år. Trist at vilkårene nå blir mye dårligere. De er kanskje såvidt konkurransedyktige fortsatt (f.eks. på indeksfond med 0,1% plattformavgift) men på grunn av måten dette blir gjort på flytter jeg alt nå til annen bank.
Tvunget over i DnB for tjenester jeg ikke vil ha i DNB. Synes det er uholdbart å bli fratatt noe som var bra. Gratulerer til de som godkjente oppkjøpet på disse premissene.