Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at de ble kjøpt opp av DNB og endret appen og tjenester, ble aksjehandel og kredittkortet helt grusomt og dyrere enn det det var før. Blitt så ille at jeg ikke har handlet aksje der og leiter etter et annet alternativ jeg kan flytte over til. Andre tjeneste (brukskonto og boliglån er ok). Det har og vært umulig å få kontakt med dem på chat og telefon vs tidligere hvor de svarte med en gang.
Etter siste oppdatering i nettbanken har dnb fjernet tidene for transaksjoner. Dette tar ikke slutt. Vi er snart tilbake på 80 tall. Nå var det nok. Bytter bank.
Norges beste bank i lang tid. 20 års kundeforhold opphørte når DNB overtok.
Etter å ha blitt spist opp av DNB så har ikke bare Sbankens nettbank blitt brutalt avlivet, men appen og fondshandelen er blitt byttet ut med DNBs app og fondshandel front-end, synonymt med ulv i fåreklær.
Kundeservice bruker veldig lang tid på å svare spørsmål uten begrunnelse eller et mot tilbud. Styr unna!
Jeg har over 20 års erfaring med Sbanken. Den beste i kundetilfredshet år etter år - nettløsningen - ingen over over, ingen ved siden.., men NÅ etter DNB den VERSTE. Styr unna! Jeg søker etter ny bank. DNB knuste den utrolige utfordreren, eventyret Sbanken er over. Det er ikke til å tro.
Etter DnBs overtakelse har Sbanken blitt en elendig banktjeneste. Appen gir meg mange færre tjenester enn det jeg fikk tidligere og kundeservicen er hårreisende. I går kontaktet jeg kundeservice via chat og lurte på hvordan jeg endrer pinkoden på visakortet. Jeg fikk til svar at det ikke lenger kan gjøres av en selv. Kortet mitt var i ferd med å gå ut på dato. Jeg fikk da tilsendt et nytt kort og skulle betale for meg i en butikk da pinkoden ikke fungerte. Jeg sjekket pinkoden i appen og det viste seg at jeg hadde fått min sønn sin kode på det nye kortet. Derfor ønsket om endring av pin. Jeg forklarte dette i chatten og fikk spm om andre enn meg kunne koden. Jeg sa at sønnen min kan koden, hvorpå kundeservice sperret kortene til meg og min sønn momentant. Koden skal jo ikke deles med noen, Jeg ga da beskjed om at det ikke går an. Jeg er avhengig av å betale med kortet. Bruk vipps sa hun og brøyt samtalen. Jeg ringte kundeservice og sa at jeg er avhengig av kortet. Vipps er knyttet opp mot kortnr. Neida det går bra svarer KS, vipps betaler fra konto, ikke kortnr. I dag skulle jeg betale i butikk med vipps og fikk avslag. Jeg bytter bank!