Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har over 20 års erfaring med Sbanken. Den beste i kundetilfredshet år etter år - nettløsningen - ingen over over, ingen ved siden.., men NÅ etter DNB den VERSTE. Styr unna! Jeg søker etter ny bank. DNB knuste den utrolige utfordreren, eventyret Sbanken er over. Det er ikke til å tro.
Etter DnBs overtakelse har Sbanken blitt en elendig banktjeneste. Appen gir meg mange færre tjenester enn det jeg fikk tidligere og kundeservicen er hårreisende. I går kontaktet jeg kundeservice via chat og lurte på hvordan jeg endrer pinkoden på visakortet. Jeg fikk til svar at det ikke lenger kan gjøres av en selv. Kortet mitt var i ferd med å gå ut på dato. Jeg fikk da tilsendt et nytt kort og skulle betale for meg i en butikk da pinkoden ikke fungerte. Jeg sjekket pinkoden i appen og det viste seg at jeg hadde fått min sønn sin kode på det nye kortet. Derfor ønsket om endring av pin. Jeg forklarte dette i chatten og fikk spm om andre enn meg kunne koden. Jeg sa at sønnen min kan koden, hvorpå kundeservice sperret kortene til meg og min sønn momentant. Koden skal jo ikke deles med noen, Jeg ga da beskjed om at det ikke går an. Jeg er avhengig av å betale med kortet. Bruk vipps sa hun og brøyt samtalen. Jeg ringte kundeservice og sa at jeg er avhengig av kortet. Vipps er knyttet opp mot kortnr. Neida det går bra svarer KS, vipps betaler fra konto, ikke kortnr. I dag skulle jeg betale i butikk med vipps og fikk avslag. Jeg bytter bank!
Har vært kunde i sbanken fra de het Skandiab anken. Men etter at DnB kjøpte opp sbanken, har det kun gått rett vest. Anbefaler ingen å bli kunde. Tungvint app, ingen nettbank. Ved Fond og aksjerhandel, blir man videreført til DnB sin nettside. Som er lite brukervennlig.
Trofast kunde i over 20 år. Vært veldig fornøyd til DNB endret appen. Nå er det betydelig mer uoversiktlig og mange funksjoner som er borte. Veldig trist da det tidligere produktet fungerte så bra.
Har brukt S(kandia)banken til alt av banktjenester i mange år, men har gitt opp og flyttet til Bulder. Fond er eneste tjeneste som står igjen fordi DNB som det i praksis er har et ok kostnadsnivå på en del fond. Fortsatt kun en stjerne for grensesnittene/apps er helt krise!
Styr unna! Etter maaange år som fornøyd kunde så ble alt bråttgrusomt. De byttet ut en velfungerende app med noe helt nytt og den appen er helt forferdelig. Ingen på kundeservice svarer på chat, og fondet som jeg skal flytte ut til en annen tilbyder er borte. Den nye banken min er MYE bedre. Jeg unner INGEN å være kunde her! Styr UNNA!
Hadde rammelån i Sbanken før de ble kjøpt opp og leietaker betaler husleien dit. Etter oppkjøp har jeg ingen mulighet å se transaksjoner til/fra konto og er avhengig av tillit til leietakers ærlighet. DNB sender inkassokrav på rammelån på tross av at det er mer enn nok disponibelt innenfor lånerammen, i tillegg til månedlig innbetaling. Har vært i kontakt med kundeservice og de tror at alt er fint... men jeg finner det veldig upraktisk !! Sbankens rammelån fungerte som vanlig konto før oppkjøp, men nå er rammelånet omgjort nesten som vanlig annuitetslån.