Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde vært kunde siden tidlig 2000 tallet. Men så deaktiverte de barnekortet til datteren min, så ble lånerenta dårligere. Og snart skal jeg miste fordelene fra mastercardet i DNB fordi jeg benytter Sbanken "konseptet". Appen glitcher, alt var nede i dagesvis. Lista er lang. Boliglånet er allerede flyttet til Bulder og resten følger nok etter med tid og stunder.
ASK er ikke tilgjengelig. De har også valgt å stenge kundeservice (!) fordi pågangen er for stor. Ikke mulig å se kontonummer for ASK, dermed umulig å fortsette flyttingen. Bare rot DNB...
Bytt til annen bank. Kopiappen av DNB sin app mangler samtlige funksjonaliteter som SBanken sin gamle tidligere hadde og er dårligere utformet. Eneste positive er at DNB sin oppdaterte app er noen hakk bedre enn den forrige, men det er som å gå fra en forferdelig til en litt mindre forferdelig bil.
Jeg har vært kunde i Sbanken i 20 år, men med den nye og raserte appen som DNB har utviklet har de rasert en super bank, noe som gjør at jeg må finne meg ny en bank.
DNB ødela Sbanken for meg. Har vært kunde i 20 år, men nå tenker jeg å bytte bank.
Ekstremt dårlig brukergrensesnitt. Svarer ikke på chat fordi for mange kontakter de. Banken ønsker ikke barn og unge velkommen og deres kontoer er slettet. Har mistet tekst som tidligere er lagt inn i gammel app. Gikk fra 5 til 1 stjerne.
Er veldig misfornøyd da de byttet helt om på oppsettet i mobilappen. Fikk ikke, og har fremdeles ikke tilgang på midler som ligger på min VPS/AKS-konto. Tenkte dette var mulig å få tilgang til i nettbanken, men fant så ut at det ikke fantes noen nettbank lenger. Hvorfor kunne ikke DNB bare ha latt Sbanken være som den var?