Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min erfaring har tidligere vært god, men banken er nå «spist» av DnB, en bank jeg ikke ønsker å være kunde hos. Jeg registrerer allerede endringer, og er klar over at flere vil komme. Ergo bytter jeg bank.
Oppkjøpt av DNB. Nettbanken forsvinner snart. Det kommer nye gebyrer på tjenestene, som vil bli mer integrert med DNB eksisterende infrastruktur.
Overføring mellom egne kontoer tok mange dager. Førte over en fredag og de kom ikke til riktig konto før mandagen. Dette er uholdbart! Før DNB gikk det over på sekundet. Fryktelig trist med den sammenslåingen. Og jeg fikk ikke svar på pengene var den helgen, de gikk ut av brukskonto. Ikke rart man må bytte bank!
Nå er berget nådd. Ventet i det lengste og ga de en sjanse etter oppkjøpet. Nettbanken forsvinner, prisene på fond doblet, mikrospar forsvant og barnekortet forsvinner. Tragisk. Fikk telefon fra de når jeg flyttet fondet og hun spurte om grunnene og hadde null svar på hvorfor jeg skulle bli. Tror faktisk hun var fortvilet over situasjonen også.
Byttet først ut dagligbanken pga Apple Pay, nå har jeg flyttet fondene til Kron pga forhøyet pris og stor skuffelse over å bli tvunget inn i Norges dårligste bank, DNB.
Ingen ungdomskort, nettbank eller appel pay etter oppkjøp fra DnB. Å gå tilbake på tjenester som ytes og sette opp prisen på andre tjenester etter et oppkjøp, er det samme som å si by, by til kundene. Vært kunde siden oppstart, men nå er det snart over
Prøvde fondskonto lenge,uten å få relevant hjelp, lån til bolig steg uforholdsmessig mye, banken sa heller ikke fra om andre økninger som kom "snikende" uten at en tlf, endret på den avgjørelsen, så etter ca 20 års trofast kundeforhold har jeg nå flyttet til Obos banken!