Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når de startet var de bra. Nå lyver de bevisst i markedføringen sin. De påstår at du kun trenger en bank samtidig som de absolutt ikke tilbyr alle banktjenester. Savner bl.a. depositumskonto. Når jeg påpekte at markedføringen deres var blank løgn ble jeg avvist med svada. Våren 2020 gjorde det et stort nummer av at de satte ned rentene tidlig ifht. andre banker etter at Norges Bank senket rentene. De har likevel latt være å å senke renta på boligkreditt med det siste 0,5 prosentpoenget. Når jeg bad de om å gjøre det slik de har gjort på alle andre boliglån fikk jeg standardformulert svada i svar. Nettsidene var bra en gang men nå blir de tydeligvis mer og mer tilpasset mobil slik at de virker utrolig dårlig på pc. Jeg har bedt gjentatte ganger om å få se ferdigberegnet annualisert avkastning på mine investeringer i nettbanken. Dette er enkelt for dem å beregne automatisk og nesten umulig for meg siden kjøpshistorikk for fond og aksjer er så dårlig tilgjengelig i deres løsning. De har ikke gjort noe med dette. Før anbefalte jeg Skandiabanken varmt. Nå gjør jeg ikke det lengre og leter aktivt etter alternativ.
s banken er som en hund. loggrer med halen når du spør om bolig lån, glefser når du spør om hjelp. låste renten i desember, kem kunne hvite om korona. det hvar snakk om en mnd . en av de høye sa det lar seg nok gjøre men den gang nei. i dag betaler jeg ca. 3 prosent rente.
Dessverre tilbyr ikke banken huslån med kausjonist.
Det var en gang en superbank kan man vel si om Sbanken. Etter at Sbanken ble helt Norsk gikk det bare nedoverbakke. Tidligere Skandia banken hadde stort sett beste rente, beste betingelser og god service. Jeg savner de tidene. Nå er Sbanken som de valgte å kalle den Norske varianten langt unna best i klassen på renter. Fordelene som man tidligere hadde er oppspist av andre banker. Som eksempel på rente er Sbanken over 1% dyrere på mitt boliglån som i dag er innenfor 75% Kontakt med banken for å få bedre rente var bortkastet, de henviser til tidligere forespørsel om rente nedsettelse. Da vi var Skandiabank ringte banken meg opp og ga meg mulighet til å argumentere min sak. På renter satte de alltid ned renten for å være best i klassen. Nå møter man stort sett arroganse og ingen forståelse. Jeg venter i dag på svar fra nye banker som ønsker å beholde sine kunder ved hjelp av god kundebehandling. Jeg forsøker å komme på noe positivt, men klarer ikke det i denne runden. Håper fornuften kommer etterhvert.
Har brukt Sbanken siden den startet og er kjempefornøyd. God kundeservice og lett forståelig nettbank. Og ingen gebyrer. Dårlig på innskuddsrente, men sparepenger har jeg i en annen bank.
Trodde du at du kunne gå inn på Sbanken.no, logge deg med bankID, skrive inn bedriftens organisasjonsnummer og ganske raskt bli bedriftskune? Tro om igjen. Sbanken har 6 ukers behandlingstid for å opprette bedriftskonto. Hvorfor? De "må sjekke at all informasjonen stemmer". Altså din BankID og organisasjonsnummer. Hva gjør kundeservice for å hjelpe deg? "Jeg kan desverre ikke gjøre noe". I dette tilfelle var det kun et enkeltpersonforetak - lykke til med et AS. Latterlig.
Kontakter i forbindelse med spørsmål rundt økonomi, men får ikke svar på spørsmål og får beskjed om å ta kontakt senere. Frekk kundebehandling som ikkje har blitt opplevd ved andre banker.