Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med denne kundebehandlingen er det beste nå å legge ned. Et minimum burde i alle fall være få velge selv mellom sbanken og/eller dnb.
Jeg har vært en meget fornøyd kunde i Sbanken i 21 år. Nå etter Dnb sitt oppkjøp, fjerning av nettbanken og økende priser så finner jeg meg en ny lokal og bedre bank. Det er fantastisk å lese dagens siste utspill fra Sbanken; At de lytter til kundene.... - og alt annet de endrer/innfører rettferdiggjøres gjennom tomme ord.
Etter at Dnb kjøpte opp Sbanken er det dessverre ingen grunn til å bli værende. Vi blir tvunget over til Dnbs løsninger (og gebyrer), uten at vi får informasjon annet enn gjennom media.
Har benyttet Sbanken i mange år. etter at DNB tok over, har kvalitet forsvunnet. Sparerente er ikke konkeransedyktig.
Høye priser, lang ventetid på support, lytter ikke til kundene, gammel løsning var 10/10 dessverre har de fjernet alt som var bra før.
Nettbanken er blitt vesentlig dårligere: brukergrensesntt, oversikt, hastighet - også tifen det tar for å se transaksjonene i de ulike konti. Fortviler over det hele!
Dette er andre gang i livet jeg har opplevd at en bank jeg er fornøyd med blir svelget og ødelagt av DNB - først postbanken i barneåra, og nå sbanken. ALt blir dyrere, appen (som var den største fordelen til sbanken) skal fases ut. Bytt.bytt.bytt