SpareBank 1 Østfold Akershus har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice er det mangel på. Etter at rådgiveren min ble sykmeldt har jeg ikke opplevd bra kundeservice fra noen andre. Henvendelsene mine blir ikke tatt på alvor.
Nå har jeg fulgt med i et par år som kunde av Sparebank1. Jeg er ikke alene om å ønske Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay osv. Sparebank1 svarer det samme som de alltid gjør. De påstår at Vipps er mer enn godt nok og at det ikke er noe behov for å åpne muligheten for for eks Apple Pay. Argumenter som at Vipps ikke fungerer i utlandet eller på smartklokken min hjelper lite. De sverger fortsatt til Vipps. Nå er det nok for min del. Flytter over alle pengene mine til en annen bank i dag.
Jeg og min kone har vært kunder i banken snart 20 år, og har nedbetalt flere lån uten noen former for mislighold eller forsinkelse. Søkte nylig om opplåning til 70% på vår bolig, noe som ble avvist fordi jeg hadde næringsinntekt og ikke lønnsinntekt. Dokumentasjon av stabil næringsinntekt over mange år ble avvist av (ny) rådgiver fordi denne "synes økonomien vår var komplisert og ikke helt forstod regnskapene og dokumentasjonen". Svært misfornøyd med bankens manglende kompetanse, og manglende vilje til å innhente den informasjonen de trengte for å gi oss en faktisk vurdering. Søker nå aktivt etter en bank som ikke blir skremt av bedrifter.
Banken kjempe bra, jeg er veldig fornøyd, når det gjelder alle type lån, behandling kjempe bra.
Det er dårlig boliglånsrente i denne banken, men app og kundeservice er bra. Kommer til å bytte boliglån, men fortsette å ha alt annet der.
Alltid hyggelige mennesker og topp service, raskt, lett og ryddig. Anbefales virkelig!!
Jeg har blitt kunde i nesten 1år, har aldri trengt å klage, krangle med de. Meget godt med denne banken med både kundeservice, tjenester men ikke minst Appen. Anbefaler alle som har andre banker å bytte særlig disse som har DNB bank.