SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De bryr seg kun om penger, gir totalt f… i "kundene" sine… Jeg måtte betale huslånet to ganger på en og samme måned, forsøkte å gi beskjed til dem om at her måtte de få rettet opp feilen men Neida, det klarte de visst ikke..
Etter at SMN gikk inn i Vipps samarbeidet, virker det som om de bare ønsker å se bort eller skru av lyden, når jeg spør ApplePay. Selv har jeg forlenget skaffet meg en konto hos Nordea, og kan derfor betale ned ApplePay, hjemme på nett, i butikken og på ferie, og dette er reelt ikke en konkurent til Vipps, men en overlegen løsning som er mye smidigere. Bytt gjerne du også, eller få en konto hos noen som støtter ApplePay, og pass på å si ifra til banken din, når du er missfornøyd!
Relativt fornøyd med banken, men å implementere nye funksjoner ønsker de ikke. Savner apple Pay i banken men det vil de ikke implementere. Mange andre banker lansere apple Pay og er bare dumt at denne banker og andre i dette konsernet til å ikke være med på det.
Selv om banken har landets største organisjasjon som kunde er ikke boliglån så billig, det finnes billigere alternativ. Vi er nå i 2023 og banken tilbyr IKKE Apple pay. Skandale....Har nok DNB som eier. Eg bryr meg ikke om grunn hvorfor di ikke har det. Det må på plass snarest
Har brukt denne banken i over 50 år , men får ingen fordeler av dette, Jeg får stadig tilbud fra andre banker om lavere rente , men aldri fra min bank. Jeg er ellers godt fornøyd med den kundebehandling som jeg har fått i alle år..
Smn1 fungerer for meg mhp tilgjengelighet og betingelser
Helt talentløst. Umulig å få tak i de og jeg måtte gå gjennom Sparebanken sogn og fjordane for å nå de. Jeg fikk innvilget og bekreftelse på et billån inklusiv omreg. (Som du får som alternativ når du søker lånet). De mente at dette hadde de ikke som et alternativ, som er tull og tøys. Kunderådgiverene har ikke peiling på hva de driver med og kunne ikke forklare samboeren min hvorfor ikke alle pengene hadde blitt betalt ut til selger. Jeg snakket med kunderådgiver som ikke skjønte en dritt. Og spurte meg ordrett ut "hva er det vi diskuterer her". Som om jeg skulle forklare hun hva jobben hennes går ut på ? Da de omsider hadde funnet ut grunnen til at de hadde justert hva som ble betalt ut som var kun for bilen. Så ga de oss null beskjed om at det er dette som ble betalt ut. Om du får en bekreftelse svart på hvitt der det er vedtatt hva man får utbetalt er det minste man kan forvente en mail og en forklaring på hvorfor summen er endret skal man kalle seg en seriøs bank.Kort oppsumert ELENDIG og jeg overfører bilånet til en seriøs bank i stedet. Skulle gjerne gitt de minus 5 stjerner om det hadde vært et alternativ !!!