SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
skuffende/manglende kundeservice og kommunikasjon generelt. Jeg opplever all dialog som lite imøtekommende og ikke særlig mer løsningsorientert enn en bot - faktisk er det nøyaktig de samme dustete intetsigende svarene jeg ofte får menneskene der... jobber det mennesker der? jeg lurer faktisk litt..
Dårlige på oppfølgning. Lite skjer hvis man ikke selv maser og følger opp. Nettbank lote brukervennlig
Setter opp lånerenta mye mer enn renteoppgangen ila ett år. Renta går raskt forbi det nivået de reklamerer med, så man ender med høyere rente enn det som står på bankens hjemmesider.
Vi er langt fra fornøyd med kundeservice i denne banken. Svært lite fornøyd! Må diskutere seg fram til lavere rente også.
Dårlig kundeservice. Gjør ikke det de lover. Veldig trege. Må betale ekstra renter. Lurer ut så mye penger som mulig fra kundene.. Vil ikke anbefale denne banken til noen.
God nettbank, enkelt å få kontakt på mail, raskt svar og god hjelp.
Banken har sluttet helt å ta imot kunder, slik at kunder kan få snakke med kunderådgiver. Lite hjelpsom når en ønsker å snakke med en person og ikke bare sitte å sende over til en datamaskin som tydeligvis ikke har reelle budsjett. Prøvde å få time hos kunderådgiver, ble bedd om å sende inn søknad før møte, automatisk avvist. Og dermed heller ikke time hos rådgiver. Hva skal man med en rådgiver når de bare eksisterer for prat om sparing. Bankene tilbyr mye mer en sparing, men om du skal bruke andre tjenester hos banken, ja da er der ingen rådgiver å snakke med. Har blitt helt upersonlig og lite kundevennlige. Det er vell ikke lenge før en må bare forholde seg til en datamaskin som ikke har snøring. Huff