SpareBank 1 SR-Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
god på å ta seg betalt og flinke til å holde renta oppe
Får ikke svar på søknader, får ikke svar på meldinger som sendes via nettbanken, mange ulike personer på en søknad- får heller ikke svar (selvsagt) på forsøk på dialog omkring innskudd. Kommer til å bytte bank.
Har fått advarsler ifra både kredinor og inkasso for regninger jeg hadde betalt for 2-3 uker siden. Skjedd nå 4 mån på rad. Kundeservis fraviser alt ansvar og peker på at betalingen er overført, kid nr er feil eller at jeg må ta saken med de som eier regningene. Betalingen går slltid inn, men 1-2 uker ETTER forfall(betaler alt 2 uker før forfall). Chat var nøyaktig d samme. Srbank er helt fantastisk helt te noe skjer(som mange andre). Men bunnen ble nådd når jeg IGJEN måtte ringe pga d samme og når jeg vil ikke godkjenna samme unnskyldningen og ba om tlfnr eller epost te noen som har mer ansvar at kunderådgiveren sa «sender bekreftelse på betalingene» og la på!!! Bekreftelsen kom aldri forresten. Så nei….ikke anbefalt d hele tatt. Har byttet te en annen bank og foreløpigt ikke hatt problemer med fakturaene. Kanskje kidnr ble pludselig i orden???
Når en sitter å venter på kundeservice på tlf’n i over 20 min er det rett og slett elendig kundeservice 🤬
Har vært kunde i over 10 år, god nett bsnk, oversiktlig. Enkelt å få kontakt med banken.
Alltid fått det vi ønsker av sr bank som vi har vært kunder siden fødselen 67 år
Har vært kunde her i 38 år og håper de fortsetter sånn livet ut!!! Meget bra kundeservice.