Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken har ikke fokus på kundene. De behandler ikke kundene sine bra. Hadde vært kunde i over 20 år, og fikk plutselig brev i nettbanken om at jeg måtte infinne meg i bankens lokaler i bankens åpningtid med gyldig legitimasjon, eller så ville de stenge nettbanken min. Da jeg tok kontakt var det ingen andre løsninger enn at jeg måtte ta meg fri fra jobb for å troppe opp hos dem, ellers stengte de nettbanken min. Jeg har forståelse for at de må overholde pålegg fra myndighetene, men ingen forståelse for måten det ble gjort. Komme med trusler, og å være så lite løsningsorienterte for kundene sine. Det holder ikke mål. Byttet bank på dagen. Har ikke angret ett sekund.
Jeg har aldri misligholdt et lån og har en plettfri kredittverdighet. Søkte om billån og fikk kun til svar at søknaden var avslått. Ingen grunn. Koko!
God app og nettsider er et pluss! Synd det er så dårlig kundeservice.
Man får ingen form for lån eller noenting derfra om man har hatt inkasso saker tidligere.
Dessverre har de alt for få filialer dit jeg flyttet. Dette burde prioriteres høyere. Setter så pris på det kundeforholdet jeg hadde til min filial, hvor viktig det er og at de i hvertfall har 1 minibank i hver by. Her har dem ingen!!!
Vært kunde siden starten. Bra nettbank og mobilbank, veldig oversiktlig, høye gebyrer.
Utrolig at de skal ha en mal som noen akademikere med god lønn har laget, av en lønn på 650000 så kan en ikke betjene et lån på 2500000, men da gå i underskudd på 3000 i mnd.