Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri hatt noen problemer med sparebank 1 bv. Det er nå forsikring jeg vil ha pris på.
Foretok en overføring som var litt større enn vanlig, noe som førte til at kortet ble sperret automatisk. Dette var mens jeg var i utlandet og dette ledet til at jeg på ett tidspunkt satt med 70 kr å leve for, og å betale regninger for. Etter mange mail med bekreftelser om at det var jeg som foretok overføringen, og at de må åpne kortet, så er enda ikke kortet åpnet. Hadde akkurat nok penger til å ringe og forklare situasjonen til mennesket på sentralbordet og at det er krise og hastet (hadde for eksempel leiebil som jeg ikke fikk betalt for) Men til ingen nytte. Heldigvis hadde jeg PayPal og mulighet til å kjøpe "Gcash" knyttet til et utenlandsk telecom selskap - som også kan konverteres til lokal valuta for mindre omkostninger enn å bruke sparebankens kort (i utenlandsk bank). Ser i tillegg at de betaler 500kr for å verve BSU sparing. En dyr og dårlig bank som lokker med 500 kr burde fortelle hvor desperate de er og hvor dårlig den norske kronen er.
Det å kunne gå innom banken betyr ikke mye for mange, men jeg synes det er ett stort pluss at de har kontor med mennesker i nærområdet. 👍 Har aldri vært bekymret som kunde, og har bestandig fått førsteklasses betjening og hjelp 👍 kunne vell vært uten noen gebyr 🤔.
Er generelt sett fornøyd med Sparebank1, men bytter straks bank etter å ha blitt bemøtt på svært nedlatende sett. Jeg anbefaler ingen å benytte seg av Sparebank1s filial på Lørenskog.
Ikke imøtekommende, nedlatende, gir kunden følelsen av å være mislykket. Har spørsmål, men får automatisk svar på epost at kunderådgiveren vår ikke er tilgjengelig.