Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som er bra, er at en treffer mennesker i banken som en kan snakke direkte til, og ikke sitte der å trykke på div tall. Ja, forsikring er litt dyrere en andre, men samtidig er det så greit å ha alt samlet på en plass. Har brukt denne banken i flere tiår, og har ingen planer om å bytte.
Helt elendige på kundeservice, spesielt i banken her jeg bor
Dårlig kundebehandling og for høy rente på huslån, de liker å sette opp, men ned da må du tigge og be ..
Dårlig oppfølging og rådgivning. Info fra banken er stort sett å finne på "oversikt" i nettbank. Da kan jeg se hva de til enhver tid trekker i gebyrer, renter og avgifter
Dette er det verste selskapet jeg noen gang har hvert borti. Før har jeg byttet på grunn av pris. Men sparebank 1 er arrogant, påstår ting som ikke er tilfellet. Jeg har tapt store penge beløp. Kasko skade er ikke behandlet, jeg gjorde avtale med skadebehandler om takst mann, men ingen ting skjedde... Jeg ble så lei til slutt at jeg fant en hogger dør og byttet. Det fikk jeg igjen for å betale dyr kasko forsikring i mange år. Jeg hadde også en terrasse som raste. Den løsnet plutselig fra veggen. Den var skutt fast med stålspiker på 70 tallet. Og hadde et riktig antall spiker. Men de bruker takst menn som jobber for at selskapet skal slippe å betale ut penger. De har tjent veldig mye penger på dette! Videre så ble min kone påkjørt i rundkjøring. Vedkommende som gjorde dette, tok på seg skylden, politiet gav heller ikke min kone skylden. Ei heller vitner. Men Sparebank 1 rotete det til slik at vi ble belastet for skaden. Jeg var syk på den tiden og orket ikke og ta opp kampen. Det ble sendt et klage brev, men det var det ingen respons på. SÅ HOLDER LANGT BORTE FRA SELSKAPET! DE er hyggelige når du skal kjøpe forsikring, men om du skal melde om skade , er det direkte ubehagelig. Min bil ble også ødelagt i en vaske automat, selv om jeg hadde krav på leiebil fra det andre selskapet greide ikke sparebank en og rydde opp i dette .. Så da var jeg uten bil en måned. Jo det er mer jeg kan fortelle, men stopper der. Dette har blitt presentert for Selskapet flere ganger, men de har ikke kommet med noen forslag på å løse det. Tror det dreier seg om ca 300 000 som de skylder meg. Noe av dette skulle også hvert plassert på andre selskaper. Men de jobber ikke for sine kunder, bare handler ut fra hvordan de tjener mest mulig penger selv.
Har mange ganger prøvd å få hjelp til innlogging til fond. Lite hjelp å hente. 7 telefonsamtaler og fortsatt ikke fått tilgang til fondsdokumenter.
Hatt bra erfaring tidligere. Men forsikrikringsdelen dems er elendig! Sur å lite kundevennlig oppførsel på rådgiver. Vurderer sterkt å bytte bank etter slett arbeid å en så arogant oppførsel at en føler seg kriminel for å ta kontakt!!