Sparebanken Møre har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har en kontakt i banken som er flink, hyggelig og gir meg svar på det jeg spør om. Trekker et poeng på grunn av gebyr på rammelånet.
Har prøvd å legitimere meg for banken over lengre tid med postløsning for å fornye bankID. Etter nesten 4 uker hvor jeg har ringt banken flere ganger i uken kommer det endelig frem at noe er gått galt med første utsending til posten, og jeg må legitimere meg på nytt. Selv etter gjentatte telefonsamtaler. Jeg bytter bank.
En bank som tar seg godt betalt i dårlige tider, høg rente, null fleksibilitet og dårlig service! ein einvegskøyrt servicemodell, der kunden er taparen, skift bank!
Høy rente, dyre gebyrer for banktjenestene. SBM har et rekord overskudd, men likevel går lite tilbake til de faste kundene… følger styringsrente slavisk når den går opp, men den går aldri automatisk ned🙃
Det eneste positive jeg har å si er at de hjelper førstegangskjøpere inn på boligmarkedet, alt annet er dårlig service! Når du står i nødsituasjoner gir de null hjelp. Spør om det går bra, men kan ikke gjøre noe. Blir du forsøkt svindlet sperrer de alt, men gir null hjelp til å åpne ting opp igjen. Andre banker gir deg kort dagen etter, her tenker de at det er helt ok å gå uten kort og bankid i over en uke.
Har vært trofast kunde privat i 10 år og 4 år med mine 4 foretak. Etter at jeg gjorde investeringer gjennom en annen bank og tjente gode penger på det, har de aktivt prøvd å gjøre livet surt for meg, og få meg å avslutte kundeforholdet.
Jeg har vært trofast bankkunde i mer enn 20 år, og nå ble det slutt. Banken operer med en billigere boliglånsrente på finansportalen og gir trofaste kunder mye høyere rente. Det ender med at jeg har betalt 0,5 % høyere rente enn burde ha gjort i en lang periode. I tillegg har banken ganske høye omkostninger og gebyrer på vanlig banktjenester, noe de fleste andre nettbanker ikke har idag. For eksempel kan det nevnes at termingebyrer for boliglån ligger på 75 kr pr mnd, mens andre banker tar 0 kr.