Totens Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble syk og kom på AAP mistet 50% av inntektene og ingen hjelp eller forståelse å få. Huset brant opp og etter dette mens huset ble bygget opp var det bare å betale lånet fult ut, har hatt mere en nok dekning i huset. Glad jeg er ferdig med de, aldri igjen
Min lokalbank selv om jeg ikke lenger bor i området. Har vært kunde siden mine foreldre åpnet konto for meg før jeg var ett år, for 69 år siden, og kaller meg livstidskunde. Alle mine spørsmål får alltid tydelige og hyggelige svar. Jeg er blitt imøtegått på krav og ønsker jeg har lagt fram for dem. De har vært tilgjengelige med råd og god hjelp i vanskelige situasjoner. Veldig positivt å faktisk møte personer til samtale når jeg trenger det uten urimelig lang ventetid.
Har vært kunde hos de i mange år, alltid fått hjelp i forbindelse med lån og forsikringer. Liker veldig godt at de ringer en gang i året for å sjekke om jeg fremdeles er fornøyd, om det er noe jeg vil foreslå og de sjekker om forsikringene gir meg god dekning og eventuelt bytter for meg mens vi sitter i telefonen. Gode veiledere og alltid behjelpelige når jeg trenger hjelp.
Ble svindlet og det var en app jeg aldri har brukt som hjalp meg og fant ut at en fra Nigeria hadde svindlet og brukte mitt kortnummer ,de var så greie å laget en svi ndelsak og fikk tilbake pengene. Etter 3 mnd merket jeg at de pengene var trukket fra konto igjen og kontaktet min bank .fikk til svar fra visa at jeg hadde samtykket i denne transaksjonen noe jeg aldri hadde gjort, kjenner ingen nigerianske folk, men de bare avsluttet saken samme hvor mye jeg forklarte og sa jeg aldri kjent til denne transaksjonen eller hatt denne app
Har vært fast kunde i banken siden den åpnet filial på Gjøvik. Har hatt et godt og åpent forhold til banken, både "onde og gode dager". Særlig kunderådgivertjenesten er meget god.