Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Håpløst å komme i kontakt med selskap på mail. Hoppet over på chat med en gang jeg begynte å skrive mail.. Demonterte anlegg fra Sektor alarm igår og monterte nytt fra Verisure. Trur ikke de merket at alarm ble frakoblet. Fikk ingen oppringing fra Sektor alarm. Vil gjene gi beskjed om oppsigeles skriftlig men det nytter ikke på mail
De har selgere som går rundt alle steder og selger inn et alarmsystem som ikke er iht. avtaler som blir gjort. Jeg har hatt Verisure i alle år og kommer ikke til å bytte til et sånn selskap. Har hatt en opplevelse nå som går på hvor mye selgere blir pushet i et system som alle taper på.
Prisen skrus opp årlig - langt over indeks. komponentene begynner å bli utdaterte, spesielt kamera. Ingen forslag om oppgradering/forbedring. Utnytter grovt lojale kunder
20 min med grusom musikk før kunderservice svarte og ba meg ringe alarmsentralen. Ingen hjelp å få
De ringer med en gang brannalarmen går. Er det strømbrudd kommer det sms med varsel. Og de gikk ned 50 % på månedsprisen da de skjønnte vi hadde byttet selskap. Vi fikk nye kameraer og to røykvarslere for en god pris!
Pris for høy. Har to hus idag og liten vilje til å forhandle pris.
Fikk beskjed ved montering at Yale doorlock var min personlig siden jeg betalte 2990 for den ved kjøp av ekstrautstyr til alarmpakken. Da jeg skulle si opp alarmavtalen etter 3 år fikk jeg beskjed om at Yale doorlock også var sector alarm sin eiendom og at montør kom til å ta den med seg hvis ikke jeg kjøpte den ut for 1900 kroner. Lureri av ypperste klasse