Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
20 min med grusom musikk før kunderservice svarte og ba meg ringe alarmsentralen. Ingen hjelp å få
De ringer med en gang brannalarmen går. Er det strømbrudd kommer det sms med varsel. Og de gikk ned 50 % på månedsprisen da de skjønnte vi hadde byttet selskap. Vi fikk nye kameraer og to røykvarslere for en god pris!
Pris for høy. Har to hus idag og liten vilje til å forhandle pris.
Fikk beskjed ved montering at Yale doorlock var min personlig siden jeg betalte 2990 for den ved kjøp av ekstrautstyr til alarmpakken. Da jeg skulle si opp alarmavtalen etter 3 år fikk jeg beskjed om at Yale doorlock også var sector alarm sin eiendom og at montør kom til å ta den med seg hvis ikke jeg kjøpte den ut for 1900 kroner. Lureri av ypperste klasse
Dørselger var lite hyggelige og insisterende om å gå informasjon om betaling fra andre selskaper. Da vi ikke ønsker å informere om det ble det nesten en trussel at det kommer nye folk på døra. Ikke koselig interaksjon.
Ba dem rykke ut for å sjekke huset. En nabo hadde varslet om at branalarmen i huset stod og ulte (denne var ikke knyttet opp til alarmesntralen) og jeg var på jobb utenbys. Sektor alarm rykte ikke ut fordi det ikke viste noe på deres system.... Når jeg så sa opp alarmen så har de ringt meg et ukjent antall ganger- med lokketilbud og trusler om at min nye alarm ikke er godkjent...og samtidig står de bestemt på at de ikke rykker ut for å sjekke huset selv om "noen" ringer og ber om det - "vi ser ingen grunn til å rykke ut så lenge ikke vi ser noe på våre systemer" - da trenger ikke jeg den tjenesten de tilbyr - jeg må ha et selskap som jeg stoler på kan hjelpe meg i nøds situasjoner.
Har vært innom for å selge 5 ganger i løpet av et år. driter i skilt på dør.