Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes det er ustabilt. Synes også det koster mye med tanke på hva vi får igjen.
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Utstyret som er installert fungerer stort sett greit, men det kunne gjerne vært muligheter for integrasjon mot hjem-automasjon/smarthus. Sector Alarm har øket prisene svært mange ganger siden vi tegnet abonnement, og er ikke lenger konkurransedyktige. Alltid hyggelige folk på telefon om det utstyrsfeil eller utløst alarm.
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Sikkert og trygt, men dyrt. Kan nå tenke meg å få inn flere aktører og vurdere nytt tilbud
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret på 915 03033 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med.
Ønsker å si opp min avtale med Sector Alarm p.g.a privat økonomi, men det må jeg visst bare gi opp. Får inkassokrav i stedet-
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Det kan virke som at de er blitt for store og byråkratisk. Høy pris og dårlig kundebehandling.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Relativt bra utstyr og service, men prisen har økt mye i det siste.
hyggelig med alarm. Men ikke kjøp eller brukt sector alarm. Alt koster ekstra. Du eier ingen ting. De har tydeligvis jobbet mest med advokater for å sikre seg å lure kundene sine. Jeg kjøpte dør lås ved siden blant annet. Jeg monterte den selv, fordi jeg var nysgjerrig. Montøren som var super hyggelig fikk helle ikke av den gamle dørlåsen, så jeg måtte hjelpe han. Men nå skjønner jeg hvorfor han insisterte på å sett lokket på batteriene.. Da er det selvsagt installert av sector alarm. Vet Dere jeg hater det selskapet så inn i gran skauen. Jeg ble også presentert at de ikke tjener penger på alarmen før etter 5 år med abb.pris på 598 kr.. Har hele samtalen på video. Er dette sant?? Ved oppsigelse så fikk jeg servert så mye tull og rare uttalelser. det var skikkelig ubehagelig. Og som kunde å sitte igjen og føle seg så ekstremt lurt er kjipt. Så nå kommer de og henter alarm sakene sine som da koster dem 35.000 kroner i selvkost. Hvor mange er det som tror på det? Å ikke glem at døråpneren som jeg installerte 99% av og betalte over 4000 kroner for, den skal de også ha tilbake. Vet Dere snakk med naboer, kjøp en egen video/røykdetektor og sett opp auto-ring ved brann etc. Jeg er så skuffa, deppa, irritert og kvalm. Og føler meg som en idiot og som en som har blitt lurt totalt. Er dette virkelig lov i Norge?? Er det ingenting som kan gjøres for å stoppe dette svindel opplegget? Jeg har vært borte i mye rart, men å sitte igjen kvalm og deppa etter en oppsigelse, det er første gang på mine 49 år. Skulle virkelig ønsket jeg hadde sjekket denne websiden før jeg installerte fra sector alarm. Tips: Hvis du blir kontaktet av sector alarm. Kun hvis du må ha "proff" anlegg velger du de pga. røykvarslingen. IKKE finn på å kjøpe noe utenom grunnpakken. Og ikke betal mer en 3-400 kr pr. mnd. Fordi jeg fikk nemlig et supertilbud hvis jeg ikke sa opp. Vurderte det egentlig, helt til selger foklarte sine regnestykker og vi plukker ned alt. Er det en ripe i det så koster det deg masse penger. Så her skal det filmes og dokumenters at alt utstyr er supert, slik at de ikke kan sende regning for skade jeg har påført anlegget. Jepp de sjekker alt utstyret de har "lånt" ut, og er det riper ellr noe kosmetisk - ja du gjettet riktig, da må du betale ekstra. Håper dette kan hjelpe noen til å styre unna sector alarm. Fordi de juger og oppererer som en mini mafia gjeng etter mitt syn da. Styr unna. Stjernene under er jo for tiden som har vært. nå føler jeg at jeg må teipe igjen alle kamera.
Hei, Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.