Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
hyggelig med alarm. Men ikke kjøp eller brukt sector alarm. Alt koster ekstra. Du eier ingen ting. De har tydeligvis jobbet mest med advokater for å sikre seg å lure kundene sine. Jeg kjøpte dør lås ved siden blant annet. Jeg monterte den selv, fordi jeg var nysgjerrig. Montøren som var super hyggelig fikk helle ikke av den gamle dørlåsen, så jeg måtte hjelpe han. Men nå skjønner jeg hvorfor han insisterte på å sett lokket på batteriene.. Da er det selvsagt installert av sector alarm. Vet Dere jeg hater det selskapet så inn i gran skauen. Jeg ble også presentert at de ikke tjener penger på alarmen før etter 5 år med abb.pris på 598 kr.. Har hele samtalen på video. Er dette sant?? Ved oppsigelse så fikk jeg servert så mye tull og rare uttalelser. det var skikkelig ubehagelig. Og som kunde å sitte igjen og føle seg så ekstremt lurt er kjipt. Så nå kommer de og henter alarm sakene sine som da koster dem 35.000 kroner i selvkost. Hvor mange er det som tror på det? Å ikke glem at døråpneren som jeg installerte 99% av og betalte over 4000 kroner for, den skal de også ha tilbake. Vet Dere snakk med naboer, kjøp en egen video/røykdetektor og sett opp auto-ring ved brann etc. Jeg er så skuffa, deppa, irritert og kvalm. Og føler meg som en idiot og som en som har blitt lurt totalt. Er dette virkelig lov i Norge?? Er det ingenting som kan gjøres for å stoppe dette svindel opplegget? Jeg har vært borte i mye rart, men å sitte igjen kvalm og deppa etter en oppsigelse, det er første gang på mine 49 år. Skulle virkelig ønsket jeg hadde sjekket denne websiden før jeg installerte fra sector alarm. Tips: Hvis du blir kontaktet av sector alarm. Kun hvis du må ha "proff" anlegg velger du de pga. røykvarslingen. IKKE finn på å kjøpe noe utenom grunnpakken. Og ikke betal mer en 3-400 kr pr. mnd. Fordi jeg fikk nemlig et supertilbud hvis jeg ikke sa opp. Vurderte det egentlig, helt til selger foklarte sine regnestykker og vi plukker ned alt. Er det en ripe i det så koster det deg masse penger. Så her skal det filmes og dokumenters at alt utstyr er supert, slik at de ikke kan sende regning for skade jeg har påført anlegget. Jepp de sjekker alt utstyret de har "lånt" ut, og er det riper ellr noe kosmetisk - ja du gjettet riktig, da må du betale ekstra. Håper dette kan hjelpe noen til å styre unna sector alarm. Fordi de juger og oppererer som en mini mafia gjeng etter mitt syn da. Styr unna. Stjernene under er jo for tiden som har vært. nå føler jeg at jeg må teipe igjen alle kamera.
Hei, Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Har vært kunde hos Sector Alarm i 6 år og når jeg skal flytte uten å videreføre må jeg betale i 3 måneder til selvom alarmen har blitt demontert og fjernet. Styr unna... Prøvde å snakke med kundeservice men der var det ikke noe forståelse. Velg heller et annet selskap som ikke lurer deg.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Kom med flere påstander som ikke stemte, ba om å få komme inn….ventet ikke på svar før han gikk inn. Satte seg uten at han var invitert til det, enda jeg gjorde klart fra første stund at det ikke ville bli noen handel. Lurte på om jeg ikke ønsket å være trygg. Opplevdes ubehagelig pågående og undervurderte meg helt tydelig siden jeg er et eldre menneske. Naboene opplevde vedkommende på samme måte. Fortalte meg også at røykvarslerne mine kunne komme til å brenne. En ubehagelig opplevelse fra ende til annen. Bedre opplæring er tydeligvis nødvendig.
Selger løy og sa at han var utplassert av brannvesenet for å sjekke røykvarslere. Da han hadde fått løyet seg inn i huset, var han ikke interessert i å sjekke røykvarslere, bare fortelle oss i hvor stor fare vi var for å dø av ulmebrann hvis vi ikke benyttet oss av deres påsketilbud.
Det er leit å høre dersom du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere, og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss her: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/, slik at vi kan få mer informasjon om saken.
Kommer ikke igjennom å få sagt opp alarmen, dem har kilometer med uåpnet mail. Men faktura greier dem og sende. Nå er det ny bolk som skal betales, og den skal ikke jeg ha, men kommer ikke igjennom på mailen. Meget DÅRLIG
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg videre. Her kan du kontakte oss på chat: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/
Tre måneders oppsigelse og de ble til og led sure da jeg ikke ville fortsette i ny bolig. De har ikke oppsigelse som mulighet - kun flytting. Føles som en skam, sykt dyrt er det også.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ slik at vi kan ta en prat.
Min eneste erfaring med Sector Alarm er dørselgere, men til gjengjeld er det svært mange av de. Et nei burde bli tatt som et nei, og ordet "ikke interessert" burde bli forklart betydningen av under opplæringen. Heller skjeggkre i huset enn en selger fra Sector Alarm på døren. Skjeggkre er det langt enklere å bli kvitt.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og du er velkommen til å kontakte oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ slik at vi kan få mer informasjon om saken for å kunne gi en tilbakemelding videre til rett avdeling.